.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

من نابود...

تو این فیلمه که بر اساس واقعیت هم ساخته شده، پسره پامیشه، شناسنامه و هویت و همه چیزش رو پاک میکنه، بی هیچ پولی میزنه به طبیعت وحشی، محو میشه.

حالا من، کمرنگم و میخواهم محو شم، دوستان، رفقا، باور کنید من اینطوری راحترم...

نظرات 2 + ارسال نظر

آخر فیلم فکر کنم میمیره پسره...
تو نمیری یهو

آره میمیره
حالا یهوش رو نمیدونم...

علیرضا یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 18:30

اشتباهت اینه که فکر میکنی خودت رو محو کردی یا میکنی ...
حقیقت امر اینه که دوستان و رفقات رو محوشون میکنی . تو هستی همیشه کافیه تو آینه نگاه کنی فقط تو اونجایی ... .
به هر حال هرکس دنیا رو یک طور نگاه میکنه این نظر منه

صدای بوق ممتد _____________________________

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد