.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

سردرگمی...

قبل از اینکه کلمه ورود رو بزنی و وارد محیط نوشتن وبلاگ بشی، کلی نظر و عقیده میاد تو سرت که بری بنویسی، وقتی که وارد میشی همشان پوف میشند میرند هوا.

هفته گذشته خیلی درگیر بودم و تقریبا شبانه روز سر کار بودم، سخت گذشت یه طورایی...


خارج گود: از اون رابطه چیزی حدود 6 سال میگذره، تو حالا چند سالی هست که ازدواج کردی.

دیشب خوابت را دیدم، خوابی که کاملا یادم مونده، نمیدانم چرا، اصلا هیچ عقیده ای ندارم که چرا، میگفتی یک سال هست با هم قهرید و اوضاع خوب نیست، منم میگفتم ناراحت نباش همه چیز درست میشه، گریه میکردی روی شانه های من... هنوز جریان این خواب دیدن را نمی فهمم رفیق...

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 18:58

سلام خسته نباشی رفیق هر وقت پست جدید میدی کلی حال میکنم یک خبر هم برات میل کردم
خواب منو دیدی

نه آقا
طرف دختره

rose چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 04:31 http://mydailynotes.blogsky.com

drood
khubid aghaye friends?:)

rose جمعه 24 آذر 1391 ساعت 14:05 http://mydailynotes.blogsky.com/

akhe adam coment haro vaghti baz mikone k laghal kesai ke mian be blogesh nazar bedan vaghti kesaii mian va nazar nemizaran shayad tarjih midan nazar nadan,khamoosh bashan,dg nazarat che faideii dare!?!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد