.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

منه یب.س

دیروز واسه شام کریسمس خانه ی یکی بودیم، که مقداری آدم خارجکی هم آنجا بود.

بعد سه ساعت که رسیدیم و حرفیدیم، سر میز به زوج کنارم گفتم این خارجی ها چقدر یب.سن.

بهم گفت ببین وقتی که تو بگی یعنی دیگه واقعاً چی هستند.

پرسیدم یعنی چی؟ زوجش گفت یعنی تو خودت خیلی اینطوری هستی، دیگه تو این حرف رو بزنی یعنی دیگه ببین چی چیه.

جالب بود روز قبلش داشتم به این فکر میکردم که دارم پر حرف میشم و با این پرحرفیم مردم رو اذیت میکنم، باید یاد بگیرم کمتر حرف بزنم، البته هنوزم اینطوری فکر میکنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 17:43

مگه تو یب سی ؟؟؟ که گفتن ببین اون چیه که ....
نه نه

رز جمعه 8 دی 1391 ساعت 01:06 http://mydailynotes.blogsky.com/

پرحرفی که بد نیست گاهی یه جور تخلیه روحیه!هوم؟

نمیدانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد