.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

قدیما...

نمیدانم شمام یادتان میاد یا نه، اون قدیم ندیما، زمان ویندوز 98 و 98SE و ME، آقا عذابی بود نصب کردن مودم اینترنال، یعنی عذاب ها، هی از COM فلان بپر COM بهمان که بشناسه.

صد بار ریستارت کن ویندوز رو، بدبختی بود کلاً.

مثه الان نبود که مودم کلا منسوخ شده باشه، داستانی داشت واسه خودش.


پ ن: در جستجوی خویشتن را دعوت میکنیم به اعتراف کردن درست درمونی...

نظرات 3 + ارسال نظر
رز سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 05:59

والا ماکه ازینا که گفتی سر درنیاوردیم جز 98!تا جاییکه من یادم میاد مسایل کامپیوتری رو پدر راست و ریست میکرد:دی

علیرضا سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 19:53

نکته ظریفی بود...
من الان هر زمان ویندوز عوض میکنم یاده مکافات نصب موم تو سیستم عامل ویندوز 98 میافتم کابوس بود...
اما محبوب ترین بازی من (درایور تو 2 تا شهر میامی و سن فرانسیکو ) فقط تو 98 ران مشد.

آقا در به در دنبال بازیشم، گویا به تاریخ پیوسته

خب حالا چون خیــــــــــــــــــــلی اصرار میکنی...
باشه
در مراسم اعتراف شرکت میکنم
به زودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد