.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

از تو... از من...

میگن از تو حرکت، از من برکت...

نمی دانم الان اینجا باید بنویسم پس چرا ثابتش نمیکنی؟ یا اینکه مگه نمیبینی حرکتم رو؟

خواستم فقط بنویسم که نگی نگفتی...

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 12:41

من به یک اعتقادی رسیدم : میگن "از تو حرکت" خوب تو هم حرکت میکنی زحمت میکشی و هزاران آرزو در ذهن پرورش میدی و مگی به همشون میرسم ... اما چرا اینقدر بلند ....؟ چون در ادامه میگن "از او برکت " این هم درست قبول دارم ....! اما یک نکته مهم! که هیچ کس نمیگه اون هم اینه که هر کسی یک سقفی داره تا یه جایی بالا میره ...
هر قدر تلاش کنی لیسانس بالاتر نمیگیری هر قدر هم که تلاش کنی روزی تو مثلا ماهی یک میلیونه تو این همه زمین خدا بیش از یک آپارتمان 80 متری اونم تو 40 سالگی سهم تو نخواهد شد سوار ماشین شدن رویا است ( ماشین منظورم پراید و پژو و ... نیست اینا گاریه . ماشین )....
خلاصه زندگی 70-80 ساله آدمی با شعار و دروغ و فریب وعده و وعید تمام میشه فقط یک عمر حرص و غصه خوردی و دیگر هیچ.

حالا اگر سقف آرزوها، حداقل باشه چی؟
مثلا: گاری هم نه، یه بلیط اتوبوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد