.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

من رو همینطوری که هستم بپذیر...

شده جمله ی روز و شب همه مان.

داریم مرزهای اخلاقی رو به شدت هرچه تمام تر رد میکنیم و خودمان را اینطوری توجیح میکنیم که ما اینیم، میخواهی باش و نمیخواهی نباش.

واسه همین تعداد دوستان مجازی - اینترنتی مان بیشتر از دوستان واقعیمان است و هر روز تنها تر از دیروز میشویم.

نمیخواهیم خودمان را در میدان اخلاق/احترام/گذشت/فداکاری محدود کنیم، میخواهیم خودمان هر طوری که خودمان دوست داریم زندگی کنیم.

"من دوست دارم اینطوری رفتار کنم، تو خوشت نمیاد کسی مجبورت نکرده است"

و به واسطه ی چهار تا کتاب و فیلم و موسیقی، خودمان را علامه دهر میدانیم و مبرا از هرگونه خطا و اشتباه.

دیوار حاشا هم که ماشالله، بلند...

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 14:20

من رو همینطوری که هستم بپذیر...!
با این جمله مسخره ولی راه حل خوبیه برای اینکه از زیر نقطه ضعف های خودمون فرار کنیم
هر وقت که میدونیم حق با طرف مقابل و از طرفی نمیخواهیم کم بیاریم و زیر بار نریم این جمله رو به کار میبریم حالا هم من رو همینطوری که هستم بپذیر...!

rose شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 02:26

kojaii friends negaranet shodim :-s

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد