.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

من کج فهم...

فلسفه ی این آدم هایی که به صورت ناشناس (Invisible) وارد یاهو مسنجر می شوند رو نمی فهمم.

یاهو مسنجر کلاً واسه چت کردن ساخته شده، درسته لینک میده به میل باکس و در لحظه ورود از وضعیت آب و هوای منطقه هم شما را آگاه میکنه، ولی در کل واسه ی چت کردن ساخته شده.

حالا این دوستانی که به صورت ناشناس میان، من درکشان نمیکنم، مثلا دوست ندارند با کسی چت کنند، یا اینکه دوست دارند انتخابی با کسی چت کنند؟!

اگر دوست ندارند چرا اصلا عضو شدن، اگر دوست دارند انتخابی چت کنند چرا غیر انتخابی ها را پاک نمی کنند؟!

یا شایدم هم آنقدر بالا رفتن که دیگر هر کسی لایق هم صحبتی باهاشان نیست!!

قانون گذاشتم واسه خودم، با Invisible ها دیگر تا زمانی که در این حالت هستند، همکلام نشوم...

نظرات 5 + ارسال نظر
رز پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 19:29

اتفاقا من هم خیلی بدم میاد...وهمیشه میگم بهشون که چراغتو روشن کن حس خوبی بهم نمیده...

بنده شخصا از اون دسته یی هستم که معمولا نامحسوس میام مسنجر. دلیل هم دارم براش.
برای خیلی از ماها هنوز این موضوع جانیفتاده که میشه دوست من آنلاین باشه ولی حس حرف زدن با من رو نداشته باشه. بعد طرف ناراحت میشه که چطور از سر شب چراغت روشن بود ولی اینقدر سرت شلوغه! که نوبت به ما نمیرسه... ینی طرف شاکی میشه که چطوور آنلاین بودی و با من حرف نزدی؟ اینا اتفاق افتاده برام که میگم.
مثلا پیش اومده من قبل یه امتحانی منتظر یکی از بچه ها هستم که بیاد و سوالی ازش بپرسم. یا اینکه شدیدا درگیر مشکلی هستم و نیاز به اطلاعاتی دارم که یکی دو نفر بهش دسترسی دارن. در چنین شرایطی و با اون اعصاب داغون هیچ انرژی و فرصتی برای صحبت با باقی دوستانی که ممکنه آنلاین باشن و از سر محبت سلامی بکنن باقی نمی مونه.
گاهی هم یه خوشحالی یا ناراحتی خیلی شخصی داری که دلت میخواد یکی از دوستای صمیمیت آنلاین بشه و باهاش حرف بزنی. واسه همین چراغ خاموش منتظر می مونی.
منم ازین اخلاقا ندارم که راحت و بی تعارف به دوستم بگم: الان وقت یا اعصاب حرف زدن ندارم.
بعد از یه مدت هم دیگه عادت میشه... آدم بای دیفالت اینویزیبل میاد. در مورد من یکی که اصل ماجرا همین عادته.
قبول دارم که دلایل بالا شبیه توجیحه. ولی گفتم که کار افرادی مثل من رو پای خودخواهی محض نذاری... همونطور که گفتم گاهی به منظور مراعات دیگران انجام میشه اتفاقا.

یه چیزی هست تو یاهو مسنجر که نشون میده آدم بیزی هست.
خدا را شکر قبول داری بیشتر شبیه توجیح هست.
قضاوت با خوانندگان.

رز شنبه 14 اردیبهشت 1392 ساعت 20:27

به نظر منم این بیشتر شبیه توجیحه

دقت کردی،کلا من باهات موافقم ؟

تفاهم رو عشق است...

شب نویس چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 21:53

منم همیشه اینویزیبل میرم . چون دیگه مدتهاست حتی با دوستای صمیمیم از راه چت ارتباط ندارم. واسه همین فقط میرم پیغام هامو چک می کنم و تو اون فاصله نمیخوام کسی متوجه حضورم بشه.
به نظر من این هم یه انتخابه و هرکسی بنا به روحیاتش حق داره ازش استفاده بکنه یا نکنه. بهتره زیاد قضیه رو پیچیده ش نکنیم

پیچیده؟!!!

شب نویس یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 02:43

منظورم این بود که زیاد سخت نگیریم!

چشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد