.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

آدمهای غمگین...

بچه که بودم، فکر میکردم آدمهایی که میرن فرودگاه پشت اون شیشه یا اونهایی که از پشت اون شیشه میان خیلی باکلاس هستند، هرچه مقصد دورتر، باکلاس تر.

بعدش خودمان که رفتیم اون ور شیشه، دیدیم این مردم چه غمی دارند.

هنوز رفتن به فرودگاه، به نیت سفر یا استقبال، حالم رو بد میکنه و یه غم بزرگ روی دلم میشونه.

کاشکی اون پشت شیشه، همیشه پشت شیشه میموند...

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 20:32

به نظرم این متن رو قبلا هم نوشته بودی ولی غم همیشه غم.....

آره شاید، خودمم یادم نمیاد...
بهانش به خاطر فرودگاه رفتن همون روز بود.

رز چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 21:55

اهوم...

آیدا شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 22:13 http://dali.blogsky.com

من از بچگی همیشه استقبال رو دوست داشتم و الانم دوست دارم اما بدرقه خیلی تلخ و بده حالا چه اینجا خارج ایران چه تو ایران

واقعاً تلخ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد