.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

دموکراسی...

یه زمانی هم بود، ما کلاس کنکوری میرفتیم به نام جاویدان، توی خیابان شریعتی روبروی پمپ بنزین میرداماد، نمیدانم هنوزم هست یا نه.

یه معلم دیفرانسیل حسابان داشتیم، به نام اکبری، باسواد بود و درس دادنش هم رو اصول بود، خوب بود خلاصه...

القصه، این جناب اکبری کلاً یه استایل مخصوص خودش رو داشت، مثلا همیشه باید 3 تا خودکار آبی و مشکی و قرمز همراهمان داشتیم، آنوقت وسط کلاس میگفت: جزوه 90 درجه، خودکار قرمز، نکته...

بعد این سیگاری بود، دیگه از دودکش به ماشین دودی صعود کرده بود و چایی نباتش همیشه به راه بود، البته نه از این چایی نبات های معمولی ها، کلاً یه دستور دم کردن نبات داشت که روش یه اپسیلن چایی میریخت.

این معلم عزیز، دموکراسی کامل تو کلاسش برقرار بود، مثلا میخواست کلاس فوق العاده بزاره، میگفت چهارشنبه هشت صبح، بعدش 5 دقیقه بحث و بررسی، آخرش میگفت: کلاس من دموکراسی کامل داره، حرف حرفه منه، همون چهارشنبه هشت صبح.

آنوقت ما با این علی اینها، میرفتیم تو کوچه موسسه، تیم میدادیم، 40 دقیقه فوتبال بازی میکردیم، بعدش هن هن کنان، عرق ریزان میرفتیم سر یه کلاس دیگه.

چنین موجوداتی بودیم...

نظرات 4 + ارسال نظر

آیکون مرور خاطرات...

آیکون گذر عمر...

علیرضا شنبه 8 تیر 1392 ساعت 10:48

اگه درس نخورس ردی میشه گماشته....
ایول اصلا شاد روان شدم یادش به خیر آقا سعیدی براش چایی نبات درست میکرد ..

یه چیز دیگه هم میگفت؟ میگفت میری ته میزنی گماشته؟ همچین چیزی؟

علیرضا یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 10:15

مهندس با لحن اکبری بخون
اگر سر جلسه کنکور دست به چونه شدی ردی... میبرنت سربازی میشی گماشته...
پسر من درس نخونی ردی...
آی اون لژ نشینا بیایید جلو...
جزوه... - تخته... - نه جزوه ...
یک سری قوانین نانوشته هست که میگه استاد سر کلاس بعد از عید میتونه سیگار بکشه .آقای سعیدی سیگار...
من هنوز جزوشو دارم ...

آقا حافظه خوبی داری ها، من اصلاً اینها رو یادم نمی آمد، گفتی الان یادم آمد، من فکر کنم همه جزوهء ها و کتاب های کنکور رو سال بعدش دادم رفت، واسه دانشگاه هم غیر از یکی دوتا که دوست داشتم بقیه رو فرستادم رفت.

تیارا سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 20:37

چه حوصله ای داشتید ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد