.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

خوابم میاد...

خواب بعد از نهار، از نظر من نه تنها مفید است بلکه اصلاً واجبه، اصن حدیث داریم...

من خودم، اگر بعد از نهار، ده دقیقه هم بخوابم، شیرین 10 ساعت مفید شارژ میشم.

محل کار قبلی، خرمان میرفت و واسه خودمان دفتر داشتیم، خلاصه همونجا بعد از نهار در رو میبستم و یه چرتی میزدم و از آنور تا شب ساعت 12 شنگول بیدار بودم صحبش هم راحت از خواب پا میشدم و میرفتم سر کار.

محل کار جدید، دیگه از این خبرا نیست و به جاش یه میز دارم که از بس بزرگه میتوانم روش حرکات ژانگولر انجام بدم، ولی چه فایده که نمیشه چرت زد.

حالا فکر نکنید که نهارم، نهار هستا، مثلا چلو کباب با دوغ و ریحان، اصلا آخه چلو کبابش اینجا کجا بود.

من معمولا نهارم سبک است و شام غذای گرم میخورم، مثلا نهارم یه روز سالاد است، یه روز نون و پنیر، یه روز میوه و گردو، همین چیزها.

خلاصه از خواب میگفتم، چون این چرت بعد از نهار رو ندارم، شب ها حداکثر تا یازده بیدارم و بعد از اون کله پا میشم.

حالا این همه روده درازی کردم که بگم دو شب گذشته، این همسایه ما که تا مغز سرش رو خالکوبی کرده و من یکی جرات ندارم چیزی بهش بگم، آهنگ رپ میذاره با صدای بلند، خودش هم با اون صدای بلبلیش شروع میکنه خوندن تا ساعت 2.30 شب.

مگه میشه خوابید؟!

این دو روز بعد از ساعت ناهار چشام باز نمیشد، اونجام که نمیشه خوابید، رئیس میاد خفتم میکنه، چشام باز نمیشه به معنی واقعی، طوری که نتوانستم رانندگی کنم و آمدم تو ماشین یه ساعت خوابیدم بعدش رفتم منزل...


خارج گود: دقت کردید از وقتی زندگی دستمان آمد، همیشه زندگیمان در " برهه حساس کنونی " بوده؟

نظرات 3 + ارسال نظر
hamed پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 09:20 http://www.freeandroid.blogsky.com

سلام وبلاگ زیبایی داری دمت گرم همینجوری ادامه بده دوست من اگه تمایل به تبادل لینک داری منو به نام "برنامه اندروید " لینک کن بعد خبرم کن تا لینکت کنم

www.freeandroid.blogsky.com

با تشکر از وبلاگ قشنگت عزیزم

مرجان . در جستجوی خویشتن . جمعه 14 تیر 1392 ساعت 10:58

اصن این خواب بعد از نهار یه چیز دیگه س.
اصن گیرم که صبحشم تا ساعت ده خوابیده باشی
فقط نکته ش اینه که نباید بیشتر از یک ساعت باشه این خواب. وگرنه نه تنها انرژی زا نیست بلکه موجب رخوت و کسالت هم میشه. مدیونی اگه فکر کنی من هرروز بعد از ظهر دچار رخوت و کسالتم

اتفاقاً نکته ش اینه که نباید 15 دقیقه از نهار گذشته باشه، وگرنه میپره
این خیلی مهم هست، تجربه میگه ها...

علیرضا سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 11:32

خوش به حالت که میتونی چرت کوتاه بزنی من اگر بخوابم حداقل باید دو ساعت بخوابم که تا ۵-۶ ساعت هم مشاهده شده که ادامه داره به همین خاطر ترجیح میدم نخوابم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد