.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

من بچه...

شنبه صبح ها، موقع دیدار گفتگو با خانواده است، با یاهو، اوو یا اسکایپ، بیشتر بسته به شیر فلکه اینترنت ایران داره.

این هفته موقع صحبت، عموم هم مهمان بود و بعد از صحبت های معمولی من با خانواده ( گفتن هزار باره من: چه خبر دیگه)، عموم هم برای احوال پرسی و اینها آمد پشت کامپیوتر و من نکات بسیار آموزنده ای آموختم، از جمله:

صبح ها نیم ساعت زودتر سر کار بروم و عصر هم نیم ساعت دیرتر محل کار را ترک کنم، به منظور پاچه خواری ( اعتراضی کردم که با جمله ی عمو من 38 سال دارم اینکار رو میکنم، رد شد)

همیشه مرتب و منظم بر سر کار حاضر بشم !

لباس هام همیشه اتو داشته باشه !

سعی کنم خودم را فعال و مشتاق نشان بدهم !

رئیسم را جناب خطاب کنم نه با اسم کوچیک که در اینجا مرسوم هست.

ولی در هیچ کاری زیاده روی نکنم

و از همه مهمتر اینکه، در خرج کردن حقوق، اصراف نکنم.

خدا را شاکر هستم که عمو جان از زمان نهار و نماز! در این ولایت کفر و روزه در ماه مبارک صرف نظر کردند...

نظرات 2 + ارسال نظر
Tiara چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 15:20 http://la-mia-vita.persianblog.ir

nemidunam shayad gahi ma az nazare bozorgtar ha hanuz bache be nazar miaym ya nemidunam baghie fek mikonan behtar az ma midunan,shayadam midunan :d who knows

علیرضا چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 23:57

اینطور که معلومه این شنبه فقط عمو جان صحبت کردن وتو و پدر ،مادر شنونده بودین

نه بابا فقط من بودم، پدر مادر هم از اتاق رفته بودن بیرون، من گوشه رینگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد