.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

شیکم گنده...

امروز این نیمچه رئیس ر.ید به حالم، مرتیکه گوسفند.

یه آدم 50 سال که میدونه از اینجا بالاتر نمیتونه بره، واسه همین واسه ما رئیس بازی در میاره...

حالا رئیس خودم خیلی خانم خوبی هست و همیشه هم کمکم کرده، این بزمجه یه تلفن میزاره تو گوشیش، مثل دلال های ارز که فکر میکنند خودشان کارخانه تولید دلار دارند، اینم احساس میکنه خیلی بزرگه، البته بزرگ که هست، از نظر جثه.

امروز آمده بود چرت و پرت میگفت، منم تو دلم میگفتم آخه گوسفند، من و همکارم دو نفری داریم یه دیتا سنتر رو می چرخونیم آنوقت تویی که فرق گو.ز و شقایق رو نمیدونی چیه به من میگی پیگیر نیستی... نه خدایی!

بعدشم پوزخند میزنی میری! ای الهی بترکی.

آخر کاری به همکارم گفتم من روز آخری که اینجا هستم میرم جلو بهش میگم یو سان آف بچ، لیسن تو می، ....

اعصابم رو ریخت بهم، اَه ....

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 12:20

تو یک سیستم وقتی یکی پیدا میشه که با وجود تازه واردی کارو میگره تو دست مسلما یه سان آف بچ هست که بهش بر بخوره دایما جفت بندازه این نشون میده داری خوب کار میکنی

مرجان . در جستجوی خویشتن . شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 00:46

آقا من پایه فحشم
مدیونی اگه بخوای فحش بدی و منو نبری!

میگن وقتی بگو زبان یه کشوری رو بلدی که بتونی تو دعوا ازش استفاده کنی، من هنوز متاسفانه تو دعوا و اعصبانیت کانال عوض میکنم میزنم فارسی

تیارا یکشنبه 6 مرداد 1392 ساعت 13:49

همیشه انگار تو هرجایی باید عده ای مامور اعصاب خورد کردن باشن گویا

دقیقاً...

آیدا دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 23:45 http://dali.blogsky.com

از این آدمها انگار اونجا تو آمریکا هم زیاد هستن ! اینجا تو سوئد که من تازه شروع به کار کردم و فعلا خوشبختانه به پست این جور آدما نخوردم !

این آدم ها همه جا هستند، همه جا...

تیارا سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 08:19 http://la-mia-vita.persianblog.ir

oops ،اوضاع خوب نیست ؟امیدوارم زودی درست شه :-s
نه جناب این چه حرفیه میدانیم گرفتارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد