.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

سفر...

زیاد اهل سفر نیستم، نه که نباشم ها، نمیتوانم بند شم، دوست دارم همینطوری گاز بدم و برم، مقصدی نداشته باشم، همینطوری برم و برم.

وقتی ایران بودم، همیشه خدا تو ماشینم رادیو پیام روشن بود، رادیو پیام رو دوست داشتم، یه چیزی همواره تو پیام های ترافیکیش که اون آقاهه میومد میگفت بود، بسته بودن محور شمشک به دیزین و اسالم به خلخال.

از خودم خجالت کشیدم، بالاخره یه روزی وسط مرداد، زدم به محور شمشک به دیزین، عالی بود، از شمشک رفتم و از دیزین آمدم پایین، چه شیب مرگ آوری داشت و چه جاده ی مزخرفی، ولی راضیم.

حالا مونده اسالم به خلخال، تو گوگل مپ جاده رو پیدا کردم و عکس هاشم دیدم، به نظر که عالی میاد، گذاشتم تو برنامه که حتما برم و ببینم...

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 07:32 http://farsi20.org

به نام خدا
سلام دوست گرامی
شما میتوانید از نمایندگی ما لایسنس اورجینال (لایسنس قانونی) خرید کنید
لایسنس اورجینال انواع ویندوز 7 ، ویندوز 8 ، ویندوز سرور ، لایسنس اورجینال انواع آنتی ویروس و دیوار آتش و لایسنس اورجینال انواع دیگر نرم افزارها

تراویس بیکل دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 08:02 http://travisbickle.blogsky.com

مزخرف درسته

تصحیح شد، ممنون

علیرضا چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 13:44

در اوج جوانی و جهالتم هر زمان تو ماشینت مینشستم اعصابم خورد میشد ۲ تا دلیل داشت :
۱ رادیو گوش میدادی اون هم با صدای کم- پیام یا فرهنگ - اون هم باسیستمی که با هم رفتیم کلی پول بابتش دادی.
۲ آرام و با احتیاط میروندی
الان بعد از چند سال معمولا تو ماشین رادیو گوش میدم -خیلی لذت بخشه
اما هنوز نتونستم یک ساعت پشت سر هم درست و آرام رانندگی کنم. ۴-۵ دقیقه آرام میرم بعدش دیگه ....

یادته؟؟؟
بابا پولی نبود، 200 تومان سال فکر کنم 85 یا 86، بدشم یه چیز ساده بود، حالا همه فکر میکنند چه سیستمی
یادته یارو تو گاراژش چه چیزای خفنی داشت؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد