.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

ذکر مصیبت...

یه مصیبت افتاد توی زندگیم، توی جایی که باید محل آسایش و آرامش باشه و شد محل بدبختی.

تمام تلاشم رو کردم، تمامش رو، توی 72 ساعت گذشته فقط 2 ساعت روی صندلی خوابیدم.

اوضاع خوبی نیست اصلاً و ابداً.

و بعدش...

اتفاق افتاد...

بریدم

به خودم گفتم چه عیبی داره آدم بپذیره که این راهش نیست و دست از مبارزه برداره و بگه بریدم.

تصمیم نهایی رو نگرفتم ولی خیلی بهش نزدیک شدم.

نظرات 2 + ارسال نظر
آزاده یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 09:02 http://tandis57.blogsky.com

باد با شمعهای خاموش کاری ندارد
اگر برتو سخت میگذرد بدان که روشنی...

مرجان . در جستجوی خویشتن . یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 11:20

شرایطی در زندگی پیش میاد
سخت و به شدت پیچیده
شخصا به این نتیجه رسیده م که گاهی یه تصمیم نه چندان درست گرفتن از بی تصمیمی و آویزونی بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد