.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

کلاً سالی 5 بار هم پیش نمیاد...

بعضی از خواب دیدن ها آنقدر شیرین و دلنشین است که آدم دوست داره ضبط بشه تا بازم بشینه نگاش کنه و لبخند بزنه...

نظرات 3 + ارسال نظر
مشق سکوت- رها یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 11:29 http://mashghesokoot.blogfa.com/

اونقدر که دلت نمیاد بیدار بشی

دقیقاً...

آخ نگو...
اگه میشد خوابا رو ضبط و بازبینی کرد، بعضیا تمام روز داشتن خواب میدیدن!
آقا پس همون بهتر که نمیشه :|

علیرضا پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 10:40

من الان ۲ ماهی هست حس میکنم دنیام تو خوابه لامصب تمام هم نمیشه
نمیدونم خوابه کما است یا ... منگم فقط دارم میدوم
توی این خواب زندگی هم خواب نمیبینم

تجربه اش رو داشتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد