.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

استعداد خدادادی...

باند های ماشین رو عوض کردم و کیفیت پخش بهتر شده، واسه همین وقتی یه تصنیفی از یه بزرگی میذارم و خودم فریاد میزنم، صدای خودم رو نه خودم میشنوم نه بقیه. (امیدوارم اینطوری باشه)

چند روز پیش داشتم سبکباران سالار عقیلی رو گوش میدادم، کفر خدا میگفتم که خدایا، این سالار هم صدا داره، به چه زیبایی، هم مو، به چه پر پشتی!

آنوقت من، انکر الاصواتِ کچل! انصافت را شکر، اما چند لحظه بعدش، شکر کردم، که به من این توانایی رو داد تا از این آهنگ، نهایت لذت و شادی رو ببرم.


- اگر سنتی باز هستید، پیشنهاد میکنم آهنگ سبکبار، خوشه چین و امید دل سالار عقیلی رو گوش کنید، همچنین هفته ای یکبار کاروان بنان را، واسه ی مزاجتان خوبه...

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 09:32

ایول خوشم میاد سنتی کاری اونم نه هر کاری . گوشت رو با کار ضعیف خسته نمیکنی .
تو برای اون ماشین سیستم خریدی تو ایران همه برای سیستم ماشین تو کف و خون قاطی میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد