.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

بی تربیتی...

این حرفی که میزنم خیلی حرف مزخرف، خاله زنکی و بیخودی میباشد و نهایت بیشعوری من رو میرسونه، ولی دوست دارم بگم، هرچقدر هم بد باشه و به من ربطی نداشته باشه.

یه فامیل داریم اینجا، هم سن خودمان، مادرش تو بیمارستان افتاده، یه طورایی شرایطش خوب نیست.

پدر گرامش زنگ زده که تو از فلانی خبر داری؟ میگم نه ما زیاد با هم دیگه نمیجوشیم.

گفت اگه میشه بهش بگو هرکی زنگ میزنه، مادرش میگه فلانیه، بگو یه تماس بگیره.

بهش اس ام اس دادم که فلانی، یه تماس بگیر، جواب داد که آره و حتما و وقت نشده و سرم شلوغه.

صحبت واسه 2 هفته پیشه، امروز پدرش رو اسکایپ دیدم، گفت پیغام ما رو رسوندی؟ 

گفتم آره، زنگ نزد؟ گفت نه!

بعد امروز عکس کمپینگ رفتنش رو گذاشته بود تو فیس بوق.

میدونم به من هیچ ربطی نداره، ولی این آدم، و آدماهایی مثل این، جزء کثیفترین و بیشرف ترین موجودات رو زمین هستند.

نظرات 6 + ارسال نظر
مرجان . در جستجوی خویشتن . دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 13:55 http://marjancomrade.wordpress.com

بعد اونوقت یه پیرزنی زنگ زده بود رادیو، گریه میکرد میگفت پسرم ده ساله نیومده به من سر بزنه!
منم همش دارم فکر میکنم که این پسره مادرشو فراموش کرده؟ یا مثلا چه اتفاقی بینشون افتاده که ده ساله هنوز نبخشیده؟

هیچی، یه چیزی وجود داره به نام بیشعوری، بیشعور هستند.

تروایس سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 08:20 http://travisbickle.blogsky.com/

مزخرف املای صحیح کلمه هست.
و در مورد پستت هم کاملا باهات موافقم.یه زنگ که دیگه نه خرجی داره و نه وقتی از آدم میگیره.به خصوص با این همه پیشرفت تکنولوژی

ممنون درست کردم.
واقعا...

علیرضا چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 08:46

چی بگم رفیق ...
خیلی بیشعوره اصلا درکش نمیکنم که چرا زنگ نمیزنه . زنگ چیه الان باید ۲۴ ساعته بالای سر مادرش باشه ...
دنیا خیلی کینه ایی همیشه دنبال انتقام از ساکنین خودشه و این شخص حتمایکی از سوژه هاست .

مگهان چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 12:42

چقدر درد داشت این پست...
من چرا سر از اینجا در آوردم ؟
چقدر بی شعوری بده ........

بلی....

بی نام جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 17:32 http://eterafe1dokhtar.blogsky.com/

شما چه می دونید از دل اون پسر؟
مطمئن هستید پدرو مادرش بهش خوبی کردن و اون داره بی معرفتی میکنه؟
شاید یه جایی و سر یه ماجرایی بد با دلش کردن!
وقتی در جریان نیستید به کسی اتهام نزنید.

منم اگه از ایران که نه اما اگه یه روزی از این خونه برم دیگه برنمیگردم به خونمون.

وقتی در جریان نیستید به کسی اتهام نزنید...

بی نام چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 12:21 http://eterafe1dokhtar.blogsky.com/

این جمله ی "وقتی در جریان نیستید.... " رو که به من گفتید وقتی داشتید این جمله رو می نوشتید که " این آدم، و آدماهایی مثل این، جزء کثیفترین و بیشرف ترین موجودات رو زمین هستند" به خودتونم گفتید؟؟؟!
بی شک نگفتید که راحت اتهام کثیف ترین موجود رو هم بهش می زنید.

به نظر من شما هم در جریان نبودید که اومدید و یک پستتون رو اختصاص دادین به این موضوع!

من فقط از جمله ی خودتان کپی پیست کردم، که فکر میکنم برای این موضوع هم صدق میکند.
شاید من در جریان هستم و شما در جریان نیستید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد