.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

همه جا سرای من است... رادیو پیام...

بعد از مدت ها، بالاخره توانستم یه اَپ پیدا کنم که رادیو پیام رو بدون قطع شدن مکرر، داخل گوشی و تبلت پخش میکند.

خواستم بگم که الان بعد از یک هفته فهمیدم که مملکت ما همچنان دارد مرز های خفن رو طی میکند و از غرب و شرق سر تعظیم فرود می آورند تا شاید توجه ما را جلب کنند.

همچنان ارتش سوریه به پیشروی ! ادامه میدهد و تروریست ها رو به هلاکت میرساند.

و آمریکا، آمریکا که در منجلاب فساد اقتصادی و سیاسی و اخلاقی تا گردن فرو رفته و ثانیه شماری برای سقوط نظام سرمایه گذاری خیلی وقت است شروع شده است.

صدا و سیمای ج م ا 

حمید معصومی نژاد

رُم، ایتالیا...

نظرات 4 + ارسال نظر

خدایا آنقدر خرابم که هیچ مرهمی آرامم نمیکند.مرا در آغوش خود بگیر،دلم آرامشی خدایی میخواهد…

مشخصه...

pink چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 10:26

وای هوس رادیو پیام کردم ... اپ چی هست اسمش ؟ ... من و شما غربزده هایی هستیم که در منجلاب فساد غرب داریم فرو میریم ... شما که اصل شیطان رجیم زندگی می کنی ...اوف بر تو ...اوفووو بر تو

در ضمن اسم وبلاگ کامنت گذرا محترم قبلی بسیار قابل تامل است :)))))

اسمش به فارسی رادیو هست، اکه خواستی بگو یه جا آپلود کنم لینکش رو بدم.

علیرضا پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 12:48

ارتش سوریه رو خوب آمدی ... حالا ارتش عراق هم اضافه شد ...
معصومی نژاد هم با حال بود
با همش حال کردم

pink جمعه 20 تیر 1393 ساعت 05:57

فرندز عزیز من یه تشکر به شما بدهکارم بابت کامنت بسیار به جایی که یک سال پیش توی وبلاگم نوشته بودی ... اون زمان با شک خوندمش یعنی خیلی به نظرت اعتماد نداشتم الان که اون مرحله رو گذروندم دیدم چه قدر خوب و منطقی و درست از آب در اومد اون کامنتت ... خواستم تشکر کنم ... لطفا بیشتر بنویس اینجا رو آپدیت کن .... قطامش رو هم بیشتر کن ...
با تشکر
پینک از اونور دنیا

4 کریم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد