.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

اسباب کشی...

برنامه دارم بعد از ژانویه خانه ام رو عوض کنم، از شهر برم شهرستان، فرض کن از تهران بری کرج، در مقیاس کوچکتر...

چهار پنچ ماهی وقت دارم که دنبال یه آپارتمان بگردم، الان سه سال هست که اینجام و فکر میکنم بد نباشه تغییر جا.

دارم کم کم جمع میکنم، خیلی از خرت و پرت ها رو دارم میریزم دور، خیلی هاش لوازم دست دومی هست که اون اوایلِ آمدن خریده بودیم و الان ازشون بدم میاد.

وسایلی هم که استفاده نمیشه دارم میزارم تو کارتون، محدود وسایل پخت و پز و زندگی را که احتیاج هست دم دست نگه میدارم.

احتمالا میرم یه خوابه، دلم برای خانه و اتاق تهرانم تنگ شده...

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 00:06

از کجا بری کجا

admin دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 01:11 http://pam-tr.blogsky.com

به سلامت

alireza سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 16:57

به سلامتی، امیدوارم تنت سالم باشه و شاد باشی و جیبت پر از پول ما بقیش هم حرف بیخوده ، ایران امریکا ، این شهر و اون شهر. بهانه است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد