.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

من تو زندگی قبلیم یک لاکپشت بودم که تو زندگی بعدیم میشم حلزون...

تغییرات و من، مثل کارد و پنیر می مانیم، در مقابل تغییرات به شدت مقاومت میکنم و سفتم، مثل یک چوب، که اگر زیاد بهش فشار بیارید میشکنه.

این تغییرات شامل همه چیز میشه، هم خوب هم بعد، مثلا من سال پیش که میخواستم ماشینم و تبدیل به یه چیز بهتر کنم تا 3 هفته غم میخوردم و استرس داشتم، یا الان که از طرف شرکت باید بریم اینور آنور من همیشه هزار و یکی بهانه میارم که نرم.

حالا قصه ی جدید زندگی ما اینکه که باید آپارتمانی که سه سالی هست اجاره کردم تخلیه کنم و برم یه جای بهتر و نزدیک تر به محل کار، اینم شده برام هفت خوان رستم...

نظرات 2 + ارسال نظر
مگهان پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 22:34 http://meghan.blogsky.com

عنوان این مطلب محشر بود !
منم خیلی سخت می پذیرم تغییرات و خیلی سخت ...

phil یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 09:08 http://philsoap.blogsky.com

شبیه شلدون کوپر توی بیگ بنگ تئوری می مونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد