.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

این نیز بگذرد...

دروغ چرا، من از تعطیلی متنفرم، دلیل میخواید؟ چون وقتی سر کارم فکرم مشغول و دیوانه بازی در نمیارم.

بخاطر نزدیکی به کریسمس، اداره خیلی خلوت شده و ملت کم کم دارند میروند پیش خانواده هاشون.

واسه خانواده ی من داستان هر سال یه داستانه تکراری هست و همیشه همشان قول میدهند که امسال دیگه با هم باشیم و همیشه هم یک هفته مونده به تعطیلات برنامه ی خودشان را میگذارند.

فامیل نزدیک 1  تصمیم گرفت بره پیش دایی همسرش، خانواده اون فامیل نزدیکه قرار شد بره سفر، خانواده اون یکی هم گفت میخواد با دوستاش بره سفر.

میدونید از این ناراحت نمیشم که باز تنهام و اینام، دیگه بعد از 11 سال تنها زندکی کردن واسم عادی شده، از این دلخور میشم که قرار مدارهایی که با من میگذارند پیش خودشان شرطیه، یعنی اگه تا اون موقع خبری نشد و چیزه باحالتری پیش نیومد، میایم یا میریم بیرون، یه حالت ترحم نفرت انگیز که فقط ما رو از هم دور تر میکنه...


Honestly, the only thing that gives me comfort, you guys, is that while I'm sitting at home, staring at the ceiling, just wishing that I had someone to talk to

نظرات 3 + ارسال نظر
milad جمعه 28 آذر 1393 ساعت 11:35 http://www.tabasome-tanhaye.blogsky.com

veryyyyy nice

مگهان شنبه 29 آذر 1393 ساعت 05:02 http://meghan.blogsky.com

......
منم از این حالت متنفرم ... که اگه چیز بهتری نباشه ، با تو برنامه می ذارن و برات وقت دارن ...
اکثر دوستای من هم همینطورن : )
من از تعطیلات متنفرم به یک دلیل... حتماً تو خونمون یه اختلاف نظری پیش میاد ... بین بابا و خواهر ! بابا و مامان !!! مامان و برادر ! گاهی تنها بودنم بد نیست...
همیشه با شروع تعطیلات بدنم می لرزه و نگران میشم که باز یه بحث تازه ی دیگه ...
بی کاری آدمو نابود می کنه...

علیرضا شنبه 29 آذر 1393 ساعت 10:44

پسر دوباره داری میری تو فاز غم و ناراحتی
بیخیال نمیان که نیان به جهنم
خودت و سلامتی فکر و روحت مهمه.
میدونی از الان کم کم تو ایران صحبت از تعطیلات عید میشه به فک و فامیل که میرسی میپرسن عید کجا میری ؟ به خاطر همین مسایل مسخره که بهش اشاره کردی من سه ساله به همه میگم عید وقت استراحته میخوام بمونم خونه بعد هم دقیقه نود که همه برنامه خودشون رو ریختن میرم سفر . اما فقط سال اول موندم.
یا برنامه ات رو خراب میکنن یا نظرات خودشون رو تحمیل میکنن.
من تو سفر مقصد برام مهمه چه یک ساعت رانندگی چه 24 ساعت یک تیکه میرم تا برسم ، اما بعضی ها خدای صبر و حوصله از تهران تا اصفهان 2 روز تو راه هستن
پارسال نوروز ساعت 4 صبح از خونه زدیم بیرون ساعت 7 صبح محمود آباد زنگ خونه پدر رو زدم ... همه بیدار شدن متعجب ...
اوه چقدر تایپ کردم . همه رو گفتم که به اینجا برسم "به ..." بگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد