.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

عاشقان پنجره باز است...

متاسفانه برای فرار از فکر و خیال و اینها، خودم رو غرق کار کردم و وارد یه باتلاقی شدم که هرچی بیشتر دست و پا میزنم، بیشتر فرو میروم.

یه اراده قوی میخوام تا بزنم زیر میز...

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 11:35

خواستی بزنی زیر میز دفتر کار رو تاریک کن ،فقط یه چراغ مطالعه روشن باشه ، سیگار گوشه لبت ، دو تا دستت رو بزار زیر میز یک دفعه پاشو و...

فیلمیش کردی که...

نهال چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 19:51 http://fazmetr.blogsky.com

من یه مدت فکر میکردم که کار جواب میده ، میتونی خودتو سرگرم کنی و به این اوضاع بی تفاوت باشی ولی یبار حقیقت یه طوری خودت تو صورتم که سخت تونستم از جام پا شم
ولی میشه از فکر و خیال کم کرد ، راهی هست همیشه اما کار روش درستش نیس

آناهیتا جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 02:55 http://farfalla.blogfa.com

و بعد یه مدت زیر میز پر از اراده می شه و وقتی آدم حواسش نیس پاشو می ذاره روشون

دقیقاً

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد