.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

دل آرام میگیرد...

یک: من مسلمانم، البته به حرف و قلابی، نماز و دینمان رو سال 88 بوسیدیم گذاشتیم کنار، اعتقاد دارم ولی خوب نه اونطوری.

دوم: دیشب یکی از پر استرس ترین شب های زندگیم بود، بد گذشت، از اون موقع ها بود که دلم یه آغوش میخواست، دلم میخواست فرار کنم از اون همه استرس.

سوم: ترکش های دیشب امروزم باهام بود، دلم یه لحظه رفت سمت قرآن، نشستم 15 دقیقه قرآن گوش دادم، و چه سبک شدم...

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 10:24

حرفی ندارم ...

مگ دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 11:42

88 همه چیز های مهم زندگی رو از مردم گرفت ...چرا ؟


منم همین لحظه می رم قرآن گوش کنم ...احساس می کنم خیلی باید آرومم کنه

آویشن پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 04:38

88 سالی که اصن دلم نمیخواد برگردم به اون دوران.همش یاد کلیپای یوتیوب میوفتم از اتفاقات تهران.چه اتفاقاتی.چه دردایی.کاش میشد فراموش کرد

Life سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 08:55 http://http:/

چقدر حالم خوب شد ...
از اتفاقی باز کردن وبلاگت خوندنش خوندنش و سر زدن به آرشیو...
حالم خوب شد به چند تا علت ، گفتم حیفه که نگم اینو ...
خدا خیرت بده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد