.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

یعضی عکس ها بو دارند...

یه گروهی تو وایبر هست، من، برادر و مادر.

صبح ها که من و برادر از خواب پا میشیم، مادر که زمان چای عصرش هست یه عکس سلام میفرسته و من و برادر هم یه هایی میگیم و میریم سر کار.

امروز یه عکس فرستاده بود، واسه ده سال پیش، مسافرت شمالی که به همراه خانواده دایی و عمو رفته بودیم، به نظرم عکسه بو لوبیا پلو میداد، یعنی اون لحظه طمع و عطر غذا را کامل حس کردم...

نظرات 3 + ارسال نظر
مگهان جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 07:52 http://meghan.blogsky.com

چقدر جالبه که تصویر ، صدا ، عطر و طعم اینقدر راحت می تونه برات تداعی شه ...
یه دوستی داشتم میگفت مگی احتمالاً تو از معدود افرادی هستی که همه ی احساست برای مرور خاطرات انقدر شدید یاریت می کنه !
الان حس کردم شما از من یک لول بالاتری :|

علیرضا شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 12:02

جالبه ، گاهی یک موسقی ،یک عکس یک چیز بی جان چه دنیای پر رنگ و بویی داره

آویشن پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 04:40 http://dittany.blogsky.com

عکسا بهترین خاطرات قدیمین.فیلم یه خاطره هایی داره ولی پشت هر عکس هزارتاسوژست.آدم از دیدنشون سیر نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد