.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

خر مراد...

همه میخوان باحال باشند، همه میخوان بگویند با بقیه فرق دارند، همه میخوان تک باشند، همه میخواند cool باشن.

اما هیشکی نمیخواد خودِ آدمیزادش باشه...

نظرات 4 + ارسال نظر
مگهان دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 02:51

و واقعاً هیچ کی ! هیچ کی ها...
حتی من ...

علیرضا دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 10:12

ایول باحال بود.
منم سر دسته cool ها ....

علیرضا دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 10:13

شکلک اشتباه شد منظور

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 12:43 http://travisbickle.blogsky.com/

من که همیشه دوست داشتم مثل شخصیت بارنی تو سریال"آشنایی با مادر" باشم.یا مثل شخصیت های باحال و خوش مشرب و جذاب و خانم باز ایتالیایی فیلمهای اسکورسیزی،ولی در نهایت هیچ عنی نشدم و همینی که هستم به نظرم بد نیستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد