.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

امان از این باس.ن گشاد...

از کو.ن گشادیه خودم خسته شدم، احساس میکنم هیچ کاری نمیکنم، صبح تا عصری که سر کار هستم، وقتی میام خانه، یه خط در میان میرم ورزش و بعدشم حمام و درست کردن غذا و آماده کردم تغذیه! محل کار و خواب، یعنی ۱۱ من خوابم.

دلم میخواد مثل این فیلم ها تا ۲ صبح بیدار باشم، تا ۱۰ شب با دوستام تو کافه، بعدشم درس بخوانم، موسیقی تمرین کنم.

هر روز صبح که پا میشم میگم از امشب شروع میکنم، شب که میام خانه پنچره پنچرم...

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 12:29

درد مشترک ....

آویشن پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 15:42 http://dittany.blogsky.com/

باز حالا شما میرین سر کار.ما چی؟!
مثلا میریم دانشگاه.عملا روزایی که صبح تا غروب کلاس دارم جنازم.دلم میخواد حداقل این تابستون برم کلاس موسیقی و از این حالت به درد نخور بودن در بیام.کار که اینجور بوش میاد فعلا پیدا نمیکنم

تراویس جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 09:54 http://travisbickle.blogsky.com/

همه ما همین هستیم.
اون چیزا مال فیلماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد