.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

دلمان خانه میخواد...

یه چند وقتی است باید آخر هفته ها غروب از تو خانه کار کنم، معمولا هم فقط نظارت میکنم به کاری که بقیه انجام میدهند.

معمولا از روی اینترنت رادیو پیام را میگیرم و در حین کار کردن گوش میدم، و دلم عجیب هوس خانه و کشورم رو میکنه.

نمیدونم چرا، ولی آهنگ ها و مجری های رادیو پیام از ۲ شب تا بامداد تهران، فرق میکنند، انگار با خودشان میگن این آدم هایی که الان بیدارند، با بقیه فرق دارند، باید آهنگ و شعر متفاوت براشون گذاشت، باید دستشان رو گرفت بردشان تو کوچه پس کوچه های شمرون باهاش قدم زد و آواز خواند...

نظرات 3 + ارسال نظر
آویشن جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 22:52 http://dittany.blogsky.com

دقیقا همینطوره.آهنگایی که اون ساعت رادیو پخش میکنه عالیه

مگهان یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 06:37

میگم شاید کشور و شهرت هم دلتنگت باشن ... که هستن احتمالا


+ واقعا تا همیشه اونجا موندنی شدین نه؟
+ آه از ته دل...

احتمالا...

سوالی هست که خودم هم هنوز جوابی برایش ندارم، شاید آره شاید نه، تا زندکی ما رو کجا ببره.

دلقک یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 16:45 http://jokker.blogfa.com

کسی که شب تا صبح بیدار باشه چیزایی رو درک میکنه که توی روز نمیتونه
همه چیز شب فرق داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد