.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

ما آدم های فوق العاده معمولی...

تو یه جمعی بودیم، یکی از دوستان رفته بود بالای منبر و از رشادت های خودش در زندگی تعریف میکرد، کلا میگفت منی که الان اینجام بدبختی کشیدم و فلان و بیسار.

یه طورایی حرف مفت میزد، یعنی به نظرم تمام این آدم ها با این طرز فکر حرف مفت میزنند، همه ی ماها رشادت هایی تو زندگیمون کردیم که از نظر خودمان کار خیلی شاقی بوده، ولی حقیقت این است که بود و نبود ما انسان های فوق العاده معمولی با کارهای شاقمان، هیچ تاثیری در هیچ کجای دنیا نداره...


نظرات 3 + ارسال نظر
آویشن یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 19:52

دقیقا

مگهان جمعه 5 تیر 1394 ساعت 06:23

بله. واقعا ...

+ ادعای خاص بودن خانمان براندازه نزد ما ایرانیان :|

هستیم دیگه

شادی شنبه 6 تیر 1394 ساعت 20:02 http://citrusflower.blogsky.com/

معمولا هر کسی فکر میکنه خودش، و زندگیش و اتفاق های زندگیش خیلی خاصن، در صورتی که آگه یکم تو زندگی آدم ها دقیق شد میشه دید همه ی ما ها تو یه سری از نقاط مشتریکیم، فقط دیدمون متفاوته.

اوهوم، کلا من به گذشته خودم بر میگردم میبینم واقعا این کار های غیر ممکنه رو من انجام دادم؟؟
آدمی خودش رو به شرایط وفق میده، برای همین تمام این بالا بلندی ها برای همه هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد