.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

تکنولوژی...

بدم میاد از هرچی ایستاگرام و فیس.بوک و این سوسول بازی ها، من آخه نمیفهمم شما میرید مهمونی که سرتان تو گوشی باشه یا بشینین با میزبان/مهمان صحبت کنید، غذا میکشند صبر کنید صبر کنید عکس بگیریم، کیک میارن صبر کنید صبر کنید عکس بگیریم، پس فردا حتما موقع ................ میگن صبر کنید!

چیه هرکسی رو میبینید یه ماسماسک دستشه هی انگوشتش رو بالا پایین میکنه، حالا وکیلی،وزیری مثلا دو دقیقه اون رو بزاری کنار آسمون میچسبه به زمین...

نظرات 4 + ارسال نظر
آویشن پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 11:13

من به هیچ وجه مخالف تکنولوژی نیستم.البته اینستاگرام ندارم الان چون دیدم محیطش خیلی چرت شده پاک کردم.فیسبوک بیشتر به درد این میخوره آدم با کسایی که ازش دورن در ارتباط باشه.
من خودم ولی هروقت چه برم مهمونی یا خونم مهمون بیاد همش موبایلم دور از دسترسه،چون با این حرفتون موافقم که تو مهمونی ما نشستیم با هم حرف بزنیم،پس فایده نداره سرمون تو گوشی باشه و رودررو هم چت کنیم

البته من مخالف تکنولوژی نیستم، اعتقاد دارم تکنولوژی باید در خدمت انسان باشه نه برعکس.
اینکه نتونیم توی یه جمع، یا یک محیط از این مجبوب جدا بشیم، نشون میده یه جای کار میلنگه.

آویشن دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 01:58

درسته ولی این روزا دیگه انگار عادی شده که همه حتی تو جمع حواسشون فقط به موبایلشون باشه و این خیلی بده.

فرشته سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 12:24 http://surushaa.blogfa.com

دقیقا موافقم. دیشب اعتراض کردم به همه ی مهمونام...تا من چایی بیارم هر کسی سرش فقط تو گوشی خودش بود..

مگهان دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 14:46

من هیچ وقت گوشیمو تو مهمونی ها در نمیارم ولی وقتی از غذاهامون عکس می گیرن مهمونا ذوق می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد