.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

نفرت انگیزترین مکان دنیا...

نفرت انگیزترین مکان دنیا واسه من فرودگاهِ امام خمینی است...

نظرات 3 + ارسال نظر
آویشن یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 23:42

احتمالا دلیلش اینه که اونجا دوباره از ایران جدا میشین و مخصوصا خونواده و دوستاتون

درست است، ولی کلا کل پروسس عذاب آوره، یک ساعت باید تو بیابان برونی تا برسی، بعدشم تو خود فرودگاه محیط منفی، وارد سالن ترانزیت هم که میشی انگار وارد قرینطینه ی طیور شدی، نه با کسی حرف بزن، نه کسی رو ببین، یه مشت صندلی رو به شیشه و سکوت مرگ آور.

مگهان دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 10:19

من از همه فرودگاها بدم میاد. شما که ...

اینجایین؟ اونجایین ؟ کجایین آقا ؟

همونجام، یه سفر داخلی داشتم دوباره هواپیما و فرودگاه، حالم رو بد میکنه.

آویشن یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 12:43

یاد فیلم د ترمینال ، تام هنکس افتادم.

اتفاقا دیروز فرودگاه بودم، البته رفته بودم دنبال پسر عموم، غمم گرفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد