.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

زندگی شهری...

تا سه هفته دیگه دارم میرم تو روستا زندگی کنم، یکم واسم ترسناکه سر و کله زدن با تمام مشکلات پیش رو...
نظرات 4 + ارسال نظر
آویشن پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 09:15 http://dittany.blogsky.com

ترسناک چرا؟
یه سفر به روستا که خیلی خوبه،یکم از زندگی ماشینی دور میشین و استراحت می کنید.

سر کله زدن با راکون و خرگوش و یه خروار حشره فرصت استراحت نمیزاره...

آویشن شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 02:02

پس معلومه برعکس من،میونه ی خوبی با حیوانات ندارین

الهه یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 01:17 http://dar-shorofe-ezdevaj.blog.ir

آویشن جون نوشته داره میره زندگی کنه نه سفر!
موفق باشی!آسمون همه جا یه رنگه!

بلی، زندگی درگیر شدن و قبول کردن محیط جدید رو میخواد.

آویشن یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 12:34

الهه جون مرسی که اشتبآهم رو متذکر شدین.
ولی الان زندگی تو روستاهای ایرانم اونقدر سخت نیس دیگه چه برسه به آمریکا.
در کل البته اینجور فضاها آدم خاص خودشو می خواد و هر کسی نمی تونه خودش رو با شرایط وفق بده،این و قبول دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد