.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

لعنت به من...

دیروز سر موضوعی که از صبح پیش آماده بود و تا 10 شب ادامه داشت، سر چندین نفر غریبه فریاد زدم، اشتباه از اونها بود و آخر شب چندین باز از ته قلبم ازشون معذرت خواستم که صدام رو بالا بردم، اما لعنت به من که صدام رو بردم بالا و نتونستم بر خشم غلبه کنم، واقعا پشیمون و ناراحتم، کاشکی میشد برگشت و دیگه تکرار نکرد...

نظرات 3 + ارسال نظر
آویشن دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 13:28

قطعا اونا هم متوجه شدن شما از روی عصبانیت لحظه ای داد زدید،همه آدمها همینجورن، به جاش دفعه دیگه یادتون باشه با صدای پایین هم میتونین بهشون تذکر بدین

تراویس سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 18:25 http://travisbickle.blogsky.com

اگه اون نفر اول بعد از داد زدن یه کتک مفصل بهت میزد دیگه پر رو نمیشدی.

آخه نمیشد، من مشتری بودم...

علیرضا سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 12:41

اوه خدایی داد و بیداد کردی ؟شوخی نکن تو گرد و خاک میکنی اما داد نمیزنی

خوب همون گرد و خاک بود دیگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد