.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

این تموم شه...

من از این آدم هام که امروزم رو واسه فردا خراب میکنم:

  • بزار فارغ التحصیل شم بعد با بچه ها میرم استخر، الان وقت درس خواندن هست.
  • بزار سربازی تموم شه، بعدش دیگه راحت میرم میترکونم.
  • بزار از اینجا مهاجرت کنم، بعدش دیگه راحتم.
  • بزار یکم جا بیوفتم بعدش میرم کلاپ و دختر بازی!
  • بزار کاری که دوست دارم پیدا کنم، بعد میرم میگردم.
  • بزار خانه بخرم بعدش دیگه راحت خرج میکنم.
  • بزار تند تند قسط خانه رو بدم این بار از رو دوشم برداشته شه.
  • قص الاحاضا...

دوست دارم این روش زندگی رو عوض کنم، نمیگم خوش نمیگدرونم یا از زندگی کم میزارم ها، ولی همش پس ذهنم هست این بگذره دیگه راحتم، ولی همیشه از این چیز ها است...

نظرات 5 + ارسال نظر
آویشن سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 07:36 http://dittany.blogsky.com

جالبه که انقدر آینده نگرین..به جاش من همیشه در زمان حال زندگی میکنم و سعی میکنم نهایت استفاده و رو از تک تک روزام ببرم

الهه سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 16:17

آخ آخ منم دقیقاااا همین مدلی امالبته جدیدا دارم رو خودم کار میکنم!

نتیجه گرفتی به من هم بگو...

تراوییس جمعه 3 مهر 1394 ساعت 11:52 http://travisbickle.blogsky.com/

منم مثل تو هستم.خیلی ها همین جوری هستیم

ماهی کوچولو چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 07:28 http://blogsky.com

سلام!
بالاخره هرکسی باید یه جوری حال رو خراب کنه! یکی با گذشته یکی با آینده!
برا منم آینده مهمتر از حاله! ولی همیشه حس میکنم فردا بهتره...حال خوبه و گذشته دیگه گذشته و نباید فکرش رو کرد اما آینده امیدبخشه...
شاد باشی.
راستی خوابها رو جدی بگیر

سلام از ماست...

علیرضا سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 12:40

آقا من اینجور بودم
زدم تو کار تغییرات گفتم از شنبه همه چی رو عوض میکنم ، و کردم
اما گند زدم از اونور بوم افتادم آب زدم ته جیبم افتادم به غلط کردن دوباره برگشتم به سبک قدیم همه چی رو موکول کردم به آینده

هه هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد