.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

درود به تو آریایی...

آدم بالا میاره از این همه نژاد پرستی که توی دنیا پخش شده و هر روز هم داره گسترش پیدا میکنه، از مملکت خود ما بگیر تا این سر دنیا.

هر حادثه یا اتفاقی که می افتد انگار مجوزی میشه واسه خیلی از مردم کره ی روی زمین تا تخم کینه و نفرت رو پخش کنند، خوب داریم تخم عرب ستیزی و قوم ستیزی و دین ستیزی رو پخش میکنیم.

از تنفری که ما ایرانی ها به سوی عرب و افغان و فلان و بهمان پرت میکنیم تا اون آمریکایی که میگه 700 و خورده ای تروریست کمتر، دهکده ی جهانی تبدیل شده به دهکده ی نفرت...

نظرات 6 + ارسال نظر
تراویس یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 23:16 http://travisbickle.blogsky.com

اتفاقا همین الان توی تلگرام من اومدم گفتم آقا این حرفا نژادپرستیه که شما میزنید.هرچی که تونستن به من و خانواده ام فحش دادن.

آویشن یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 23:58

معمولا آدمای افراطی گرا میرن سراغ نژاد پرستی و جالبه بخوای بهشون بقبولونی کارشون اشتباه بوده بهت صدتا فحش میدن.

مگهان سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 03:17

هعییی ... جانا سخن از زبان ما میگویی ...

با وجود اینکه چیزای وحشتناکی از اعراب شنیدم و خانواده م زخمی برخوردهاشون هستن ، باز به خودم اجازه نمیدم به جمیع عرب ها و سعودی ها حتی فحش بدم ...

کاش کمی انسان تر باشیم فقط همین

الهه سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 21:21

خدای نکرده اگه شمام جز اون کسایی بودی که یکی از عزیزانت براش اتفاقی می افتاد بازم اینقدر راحت در مورد نژاد پرستی حرف میزدی?! ظلم ظلمه ربطی هم به قوم و نژاد نداره

پس به نظر شما خون رو باید با خون شست؟
من مشکلی با ظالم ندارم، اتفاقی که توی عربستان افتاد ربطی به اعراب نداره، مطمئنا باید مقصرین رو محاکمه کرد ولی این دلیلی نمیشه که همه رو با یه چوب زد، مثل همینا جا که مسلمون ستیزی یه چیزی عادی شده، برای ما هم نژاد پرستی یه چیز عادی شده، انگار کل مردم عربستان و خاندان سعودی توی اون حادثه دخیل بودند.

الهه یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 22:14 http://khoda-mojeze-mikonad.blog.ir

نه خون رو نباید با خون شست!دیگه همه میدونن که همه جا استثنا هست و خوب و بد توی هرقوم و نژادی هست.ولی شما نوشتی عرب ستیزی و دین ستیزی و قوم ستیزی!!یعنی همه اینا یکی ان؟!چراهمه فکر میکنن وقتی با آل سعود مشکل داریم یعنی با دین مشکل داریم!!!!!!!همه دنیا باید بفهمن که اینا گرچه پرده دار خونه خدان ولی حسابشون ازاز دین واسلام جداست!البته نه همشون!

عرب ستیزی منظورم به خود ما بود، من به شخصه خیلی جاها دیدم که ایرانیان به اعراب توهین میکردند، دین ستیزی منظورم به غربی ها بود که دارند اسلام هراسی و نفرت از اسلام و مسلمونها رو گسترش میدند، قوم ستیزی هم مخلوطی بود از همه چیز، از قوم نژاد برتر تا قوم پست که آدیمزاد برای خودش درست کرده.
اینکه میفرمایید "همه دنیا باید بفهمن که اینا گرچه پرده دار خونه خدان ولی حسابشون ازاز دین واسلام جداست!" دقیقا همین برداشت رو هم داعش و سلفی و تکفیری و وهابی و احتمالا خیلی از سنی ها از شیعه ها دارند، همه فکر میکنند دین خودشان دین کامل است و بقیه از اسلام جدا هستند.

علیرضا سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 12:32

موضع من کاملا مشخصه
من نژاد پرست نیستم اما ....
با احترام به تمام عقاید ، تا زنده ام از اعراب متنفرم ، تا زنده ام هر کار ضد اعراب از دستم بر میاد انجام میدم . تو میگی کار بدیه ، تو دوستی کن

گفتم که، تو مسلمون نیستی، به خدا مسلمون نیستی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد