.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

کار را که کرد؟ آنکه تمام کرد...

تو ماشینم 2 تا سی دی بود و یک یو اس بی که به ضبط وصلِ، معمولا رادیو گوش میدم ولی بعضی وقت ها هم میرم رو موزیک، دیروز برگشتنی زدم رو سی دی و دیدم خیلی تکراریه و عوضش کردم، اون یکی سی دی را گذاشتم، غیر از یکی دو تا آهنگش، بقیه اش یاداور لحظات تلخیه.

پمپ بنزین زدم کنار، انداختمش تو اون سطل گنده های زباله، مثل یه جنازه،مطمئن شدم که دست کسی بهش نمیرسه...

نظرات 9 + ارسال نظر
آویشن پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 02:59

اوه اوه.معلوم شد که آهنگای خوبی نبودن.جالبه که تو ماشین رادیو گوش میدین.
من فقط تو تاکسی پیش میاد رادیو گوش بدم وگرنه تو ماشین خودمون هنوز حرکت نرده ضبط روشنه :دی

از تکرار بدم میاد، اینکه بدونم چه آهنگهایی قرار گوش بدم، تو ایران که همیشه رادیو پِیام بود، اینجا هم فقط یه رادیو درست حسابی هست به نام NPR که تبلغ و اینها نداره و با کمک مردم اداره میشه و برعکس اکثر موج های دیگر، بی طرف است، موزیک هم نداره، بیشتر خبر و تحلیل...

تراویس پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 18:25 http://travisbickle.blogsky.com

گلچین هایده و سیاوش قمشی و محسن یگانه بوده حتما

نفرت انگیزاش بیشتر انگلیسی بود.

مگهان جمعه 17 مهر 1394 ساعت 12:47

من یه سری آهنگ خوب بفرستم :دی ؟
میدونم که خوب من با شما کلی فرق داره و ممکنه خوب من چرت باشه از نظر شما:دی
ولی اقلا جدیده و یادآور خاطرات قدیم نیست!!!

بفرست، خیلی هم خوب و عالی.

مگهان شنبه 18 مهر 1394 ساعت 03:38

از چه طریقی ارسال بنمایم ؟!
آدرس خونه رو محبت می کنید یا آدرس ایمیل ؟ ؛)

+ هیچ فرقی برام نداره! گرچه اولی خیلی هیجان انگیز تره!!

الهه یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 22:08

آفرین کار خوبی کردی.خاطرات بد رو هرچه سریع تر باید کند انداخت دور!حتی تو روانشناسی میگن رو به کاغذ چیزی رو که به خاطرش ناراحتید بنویسید و بسوزونید.من این کارو یه بار کردم.فکر میکنم بی تاثیر نبود

امان از این تنبلی که نمیزاره من هیچ کاری بکنم.

نهال دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 10:10 http://fazmetr.blogsky.com

آهنگام عادی میشه ، یعنی زمان همه چیو کمرنگ میکنه

زمان همه چی رو عادی میکنه...

دلقک شنبه 25 مهر 1394 ساعت 11:46 http://jokker.blogfa.com

نوشته های شما به دل نشست.می گویند هر چه از دل برآید بر دل می نشیند.
امروز بسیار خوشحالم به این دلیل که از طریق دوستی وصل شدم به دنیایی نزدیک.به دوستانی دیگر

ممنون...

دلقک یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 00:58 http://jokker.blogfa.com

باعث افتخار هست که به من سر زدین.سپاس

علیرضا سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 12:28

دو سه سالی هست صبح میرم سر کار رادیو پیام گوش میدم .... یک جورایی باعث و بانی اش تویی

4 کریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد