.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

به همین سادگی...

داشتم طبق معمول وقتم رو در اینترنت میریختم سطل زباله که توی صفحه ی فیس.بوکم دو تا پیغام دیدم:

اولی: آقا تولدت مبارک، انشالله همیشه شاد و خرم باشی...

دومی: جناب آقای ف، در گذشت ناگهانی برادر گرامیتان را...

تو دو تا خانه، دو تا داستان، فرقشون از زمین تا آسمون...

نظرات 2 + ارسال نظر
مگهان پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 17:47

هعی...

+ من چقدر از کامنتتون خندیدم ... من بدقول نبودما ! خیلی این روزا فک کردم دیدم هیجانش به اورجینال بودن آلبوما بود اصلا:دی
+ ولی یه چیزایی براتون ایمیل می کنم ببینید دوس دارید این سبکی ها اصلا ؟ یا شاید داریدشون خب:| و تکرارین

ممنون.

الهه جمعه 24 مهر 1394 ساعت 17:25 http://khoda-mojeze-mikonad.blog.ir

وقتت رو میریختی سطل زباله؟؟!!!!
یه بخشی از این وقت هم صرف مخاطبای اینجا میکنی احیانا!!نکنه اونم سطل زبالست؟؟؟؟
یه کار نکن دیگه برات کامنت نذاریم

مخاطب های اینجا که تاج سر هستند.
کلاً توی فی.سبوکگری و اینها آدم وقتش رو تلف میکنه دیگه، نمیکنه؟
همش از این ور به اون ور، از این مطلب به اون مطلب، دوزار هم به من اضافه نمیکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد