.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

هر آهنگ یه فصلِ...

خواننده ها و آهنگ های زیر من رو میبره به سال سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی:

مرحوم ناصر عبدالهی، علی رضا عصار، شادمهر عقیلی (وقتی ایران بود) و گروه آریان.

یادمه اون زمان شبکه سه هم مرتب از فتحعلی اویسی و امیر جعفری برنامه میزاشت، همون که یه دفعه مجله داشتند و یه دفعه فرودگاه و کاپیتانوف، اویسی هم میگفت دیجیتالم کجا بود...

نظرات 7 + ارسال نظر
دلقک سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 10:04 http://jokker.blogfa.com

این نامبرده ها من را یاد دوران راهنمایی ام می اندازند و بعضی اواخر دبستان.خخخ
ولی برایم شیرین و جذاب نیستند.گروه آرین برایم غم داشت با آن صدای نازک.شادمهر عشق بود.اویسی هم خوب بود ولی وقتی بهش فکر می کنم رنگ زرد یادم می آید و نمی دانم چرا

اتفاقا با اینکه دوران کنکور بود برای من، تازه کنکور اون زمان، توی دبیرستان یه 5 نفر بودیم که همش باهم بودیم و کلی از این آهنگ ها و اون دوران خاطره دارم.

الهه سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 23:33 http://Khoda-mojeze-mikonad.blog.ir

منم با آریان،یاد اون آهنگه می افتم که میگفت "..همدم ستاره ها شیم..." بقیش هم یادم نیسیادش بخیر ما تو سرویس مدرسه بودیم راننده این آهنگ رو میذاشت ماهم باهاش میرقصیدم

آویشن چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 01:11 http://dittany.blogsky.com

شما مگه متولد چه سالی هستین؟
من یادمه دوره دبستان اولین آلبوم آریان اومد.
خواننده هایی که گفتین جزو بهترین خواننده های اون دوران بودن.یادش بخیر،یاد نوار کاست بخیر.اون زمان موزیکای بهتری ساخته می شد با وجود اینکه امکانات استدیویی مثل این روزا نبود.حیف واقعا که بیشتر موزیسینای خوب به ناچار از ایران رفتن.

من پیر وبلاگ هستم
من با شادمهر بعد از ایران هیچ وقت آبم توی یه جوب نرفت.
آریان هم که خاموش شد و آخرشم هم منحل
علیرضا عصار هم کمرنگ شد و مرحوم ناصر عبدالهی

تراویس چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 07:18 http://travisbickle.blogsky.com

ببخشید پس حسین زمان چی؟
یا محمد اصفهانی که میگفت:دخترم دلخوشی بابا همیشه به....
این ترانه ها همش تو پارک ها پخش میشد.
خشایاراعتمادی هم همون دوره بود با اون ترانه که میگفت:من درختم تو زمین
من دقیقا میفهمم چی میگی چون همسن هستیم.دو سه سال بعد از این ترانه ها هم کارتهای اینترنت اومدن و اون صدای دل انگیز مودم.
اما اگه بخوایم در مورد اون مقطع حرف بزنیم جدا از موسیقی فیلمهای سیاوش و قرمز و دوزن هم خیلی گل کردن و محمد رضا فروتن و علی قربانزاده که دخترا عاشقشون بودن.یه مجله هم بود اون موقع به اسم ایران جوان که خیلی مطالبش واسه اون دوره انقلابی و باحال بود و از گروه های خارجی میگفت و اینا و در نهایت هم توقیف شد.
منو اگه بزارن تا صبح در این مورد حرف میزنم.ولی کلا یادش بخیر دوره تخمی بود.

اون علی قربان زاده چی شد؟
اصن محو شد...

امیر چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 20:35 http://makarov1991.blogfa.com/

میزند باران به شیشه، مث انگشت فرشته ...

وای یادش بخیر. پس شما باید 30 رو رد کرده باشید. سریال شهر قشنگ و سریال بعدیش خیلی مسخره و بی خود بود به ایم کمربندها رو ببندیم! امیر جعفری اون موقع جوون بود و گلاکیس میذاشت! :دی با لاله صبوری و لیلی رشیدی هم بازی بود. ناهید خانوم و دیجیتالم کجا بود. شما دهه شصتی ها که داریوش و ابی عشق دیرینه تونه! پس چرا اسمشون نیومد؟ شادمهر و آلبوم دهاتی ..وبت هم که خیلی قدیمیه! 11 سال کلی خاطرست

داریوش یک بار هم تو عمرم گوش ندادم، ابی هم فقط ستاره های سربی اونم چون وقتی راهنمایی بودم ازش خاطره دارم.
امیر جعفری رو دوست دارم، تو همین سریال های زمزمه میکرد داشتم فراموشت میکردم اما باز دوباره دیدیت به من بگو چرا، بعد میگفت آقای طاووسی به من بگو چرا!

یک نیمچه دختر 25ساله چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 21:49

من راهنمایی بودم ..یادش بخیر.آهنگ خیال نکن نباشی بدون تو میمیرم اعصار،ا آهنگ مادر حسین زمان دنیایی بود.پنجم دبستان بابام یکماه بیمارستان بودن واسه عمل قلب شون چقدر با آهنگ دخترم محمد اصفهانی گریه میکردم .خدا نگه دار ه لیلا رو با جوون جوونمش و آفتاب لب بومه بلک کتس ،شادی های زندگی مو مدیونشون بودم :-D گفتی میخوای رو ابرها رو که میشنیدم واویلا میشد ..یادش بخیر..

عصار یکی هم بود ساکسیفون میزد، آهان فواد حجازی، اینها هم با هم بودند.
همیشه سالم باشید...

مدیکو جمعه 8 آبان 1394 ساعت 03:25 http://amnesia.blogsky.com

باورم نمیشه ١١سال وبلاگ نوشتین!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد