.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

سالگرد...

یازده سال پیش، دانشجوی سال اول لیسانس تو یه شهرستان بودم که تو یه زیزمین نشستم و شروع کردم به نوشتن در این وبلاگ، یادمه اون زمان حسم این بود که چرا زندگی باید من رو از خانواده و شهرم جدا کند، اون موقع فکرش رو هم نمیکردم که یازده سال بعد نشستم توی خانه ی خودم ولی با دو قاره فاصله و همون حس و به این فکر میکنم یعنی واقعا 11 سال خاطره توی اینجا انباشته شده؟

هیچ وقت ننوشتم که خوانده شم، توی دوران اوج وبلاگ نویسی همیشه یه سری خواننده ثابت داشتم که تعدادشون اندازه ی انگشتان یک دست بود، نویسنده ی خوبی نیستم، نه ذوقی دارم، نه قواعد فارسی رو خوب بلدم، اینجا مینویسم چون برام مثل قدح اندیشه ی هری پاتره، برای اینکه ذهنم آروم بشه و کمتر فکر و خیال بکنم.

توی این 11 سال اتفاقات زیادی افتاده، خیلی ها آمدند، خیلی ها رفتند، خیلی ها محو شدند، خیلی مرگ ها اتفاق افتاد، خیلی تولد ها، خیلی اشک ها و خیلی خنده ها.

یازده سال پیش به گواهی عکس ها، مو داشتم، ولی خوب الان یه چندتا شوید بالای سرم هست به نام مو.

اخلاقم خوب مطمئناً عوض شده، پخته تر شدم و شاید بیشعور تر!

هرچی که بوده و هرچی که هست، این وبلاگ برام یه دوستِ خوبه، یه دوستی که همیشه بوده، خیلی وقت ها به یادش توی ذهنم نوشتم و آروم شدم، یه چیزی که آرومم میکنه...

نظرات 11 + ارسال نظر
تراویس دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 07:54 http://travisbickle.blogsky.com

وبلاگ داشتن خیلی خوبه.
تو هم آدم خوبی هستی.
منم هر چی سنم بیشتر میشه بیشعورتر و منحرف تر میشم.
بنویس همچنان در وبلاگت.

حتما...

م ر ی م ی دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 09:12

از تراویس ممنونم که بالای لیست پیوندهاش وبلاگ تورو نوشته و من تونستم اینجارو پیدا کنم و بخونم.....میدونی بعضی وبلاگها شلوغ و پررفت و آمدن مثل هولدن......یعضی خلوت و دنج و پراز ارامش مثل اینجا..........بعضی جاها هم نه شلوغه نه خلوت وکل کل توش هست مثل تراویس.............................همه اینها برام جالبن...........................
توی وب تو حس خوبی جاریه....کاملا معلومه که مال دل خودته.
امیدوارم ادامه بدی و خاطراتت رو 111 ساله کنی.............

آورین به تراویس...

دلقک دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 11:41 http://jokker.blogfa.com

ای مهربان من
من دوست دارمت
وبلاگ شما جزء 2-3 تا وبلاگی هست که هر وقت میخوام به وبلاگ خودم سر بزنم به اونام سر می زنم

ممنون...

آویشن دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 17:18

سالگرد وبلاگتون مبارک

ممنون...

مگهان دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 17:47

من فکر کنم بیشتر از یک ساله اینجا رو می خونم :) اینکه کسی نمیتونه دل بکنه از یه وبلاگ جالبه یعنی قدحتون انرژی خوبی برای نگه داشتن خواننده هاش داره ...

بر قرار باشید و لبخند رو لبتون باشه ...

سپاس...

تراویس دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 18:24 http://travisbickle.blogsky.com

فدای م ر ی م.
بوس بوس

الهه دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 18:35 http://khoda-mojeze-mikonad.blog.ir

پس با این حساب اگه پشت کنکور نمونده باشی 29 سالتهپیر نیستی که پس چرا فقط چندتا شوید؟؟؟به نظر من که آقایون تازه از این سن عقلشون کامل میشه!البته با عرض معذرت...خوبه که برای دل خودت مینویسی.منم دقیقا به همین هدف می نویسم.

اشتباه ....

علیرضا دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 23:57

سلام امدم.... من که نوشته هات رو دوست دارم

تو مسلمون نیستی، یه خدا مسلمون نیستی...

p جمعه 15 آبان 1394 ساعت 15:07 http://philsoap.blogsky.com

واقعا تبریک داره وقتی چراغ اینجارو 11 سال روشن نگاه داشتی.

مرسی...

مادرانه دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 20:58 http://madarestan.blogsky.com

قشنگ درکت می کنم ,حس و حالت رو موقع نوشتن پستی جدیدی توی وبلاگت. مبارک باشه

ممنون...

waitingMor پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 11:06 http://nvrmnd.blogfa.com/

اگه بلاگفا پاک نمیکرد وبلاگمو ، امسال میشد دومین سال و منم صمیمی تر بودم با وبلاگم . یعنی با هم رشد میکردیم و همه چیو حس میکردیم.

امان از دست این بلاگ فا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد