.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

رئیس جدید...

حدود 5 ماه پیش بود یه طوفانی تو محل کار راه افتاد و کلی از تیم ها رو متلاشی کردند و فرستاند این ور اون ور.

تیم ما مسئول زیر ساخت است که شوتش کردند زیر مجموعه نرم افزار.

رئیس جدید، آدم خوب و معقولیه ولی به خاطر مسئولیتی که داره و سرش خیلی شلوغه، یکی از زیر دستاش که اونم نقش  مدیریت رو داره به صورت غیر رسمی کرد مدیر ما.

این مدیر غیر رسمی، حکایت اون شعر آن کس که نداند که نداند است، یک آدم شوتی که از ما انتظار داره نرم افزار بنویسیم، حالا صد بار بهش بگو ما زیر ساختیم، برنامه نویسی بلد نیستیم، میگه نه اینها مثل همند.

سر کار رفتن شده یک عذاب، کاری که من دوست داشتم و هر روز با اشتیاق میرفتم حالا شده یه کار نفرت انگیز، بالاخره دل رو بر دریا زدم و از رئیس اصلی وقت خواستم تا برم باهاش صحبت کنم...

امیدوارم خوب بره جلو...

نظرات 6 + ارسال نظر
م ر ی م ی سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 08:29

منظورت از زیر ساخت همون سخت افزاره ؟!
اگه اینقده اذیتی .. که کار درستی کردی
ولی هیچ وسوسه و قلقلکت نمیاد که وارد بحث نرم افزار هم بشی و یکم چیزای جدید و هیجان و اینااااا؟!

نزدیک سخت افزار، infrastructure
نرم افزار ذهن خلاق میخواهد و تخیل گرا، متاسفانه من نمیتونم اینطوری باشم، من فقط می تونم هر چیزی که بقیه درست کردند یاد بگیرم.

علیرضا سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 12:17

حواست باشه فقط قاطی نکنی ....دعوا راه بندازی تو قابلیت ایجاد شر داری

برم سیراب شیردونش کنم...

مگهان سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 21:07

امیدوارم.ماجرا عین شرکت خواهرم اینا شده اینام جدیدا رفتن زیر مجموعه ی بازاریابی و یه مدیر تازه دارن... و به شدت دارن اذیت میشن.
بدترین چیزش اینه که رییس اصلیش بابامه و اصلا حرف خواهرمو گوش نمیده و فکر میکنه از زیر دست کسی بودن بدش میاد که نق نق میکنه

من مشکلی با زیر دست بودن ندارم، اتفاقا استقبال میکنم چون اخلاق خود من به درد مدیریت نمیخوره و همیشه دوست دارم منیجر داشته باشم و مینیجر نشم، ولی این یارو شوته...

م ر ی م ی چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 10:42

جالبه... اینا نشون میده شما واقعیتهای خودتونو تاحدی شناختید و زور نمیزنید که یه جور دیگه باشید برعکس خیلی آدمها...
بنظر من شما میتونید خلاقیت هم داشته باشید ..مدیریت هم بکنید..اما یه چیزایی بطور ارثی و ژنتیک در هریک از ما هست که بسمت شغلهایی خاص میکشونمون...مثلا خیلیا شخصیتا نمیتونن برخورد قاطع و محکم با دیگران داشته باشن و نرمش دارن...یا بعضیا تیپ شون خشن و کارفرمایی و دستوردهنده ای ست...یکی مدیریت میکنه همه جا ..و یکی توی کار فردی بیشتر رشد میکنه......
ضمنا از توصیه هایی که تو پست بعدی دادید ممنونم....همیشه بااینکه میدونیم ولی فراموش میکنیم و باید هی یادآوری بشه...

شان چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 17:27 http://www.dm-old.blogsky.com

روزِ خوبی در کار نیست. خودتم اینو خوب میدونی.

به نظر من هست، واسه من که بوده...

آویشن پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 03:04 http://dittany.blogsky.com

سر و کله زدن با آدم شوت اونم از نوع رییسش معضلیه.خدا نصیب نکنه

موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد