.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

نصیحتانه...

کلا که شما به حرف من گوش نمیدید، ولی گوش شیطون کر اگه یه زمانی تصمیم گرفتید شب ها موقع خواب به جای بالا پایین کردن تلگرام و انستاگرام و فیس.بوک، یا سریال های یانگوم و فلان و بیسار دو کلمه کتاب بخوانید، پس ذهنتان تاریخ طبری رو داشته باشید، حدالامکان چاپ سال 1357 که در اینترنت هم پیدا میشه...

نظرات 7 + ارسال نظر
ایراندخت سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 06:48

چه نصیحت خوبی ! ممنون از یادآوریت . به نظرم کتابیه که حتما تا قبل از مردن باید بخونمش .

م ر ی م ی سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 08:07

درود...میدونی بنظرم یه مرجعه واقعا....
اما بعد از اون مدتی که عاشق خوندن تاریخ بودم..حالا نسبت بهش بی تفاوت شدم...چون همه اش پشت اون کلمات..چشم و ذهن قدرت هایی رو میبینم که براحتی اسناد تاریخی رو بشکلی که طیق منافعشون بوده تغییر دادن و امثال آقای طبری هم اگر صادقانه کار کرده باشند..فقط اون اسناد رو جمع آوری و روایت کرده اند...
اما دراینکه خواندن کتاب جزو قشنگترین لحظه های فراغته...شکی نیست.

موافقم باهات، برای همین گفتم چاپ 57 رو اگه تونستی بخوان.
جالبه همون اول کتاب طبری میگه: من فقط نقل قول هایی رو که شنیدم رو میگم و نظر خودم رو در آخر که به کدام نزدیکتر است، این نقل قول ها به واقعیت نزدیکتر هستند ولی دلیلی نداره که خود واقعیت باشند.
کلا بد نیست، یه دید جدید است...

دلقک سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 11:39 http://jokker.blogfa.com

خیلی دلم میخواد بخونما،لامصب خیلی با کلاسه ولی حوصله ندارم.
سری کامل چاپ دومش رو توی خونه داریم ولی هیچکی نگاش نمیکنه

اصلا کلاسی داره...

دلقک سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 11:41

راستی،قالب نو مبارک

ممنون.

مگهان چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 00:17 http://meghan.blogsky.com

من فکر کنم گوش کنم، منتهی تو گوشی اذیت میشم کتاب بخونم... حس وبلاگ خونی بهم میده.
باید ببینم کتابشو داریم؟

من توی تبلت میخوانم، ولی خوب کتاب یه چیز دیگه است، حیف که من دسترسی به کتاب های فارسی ندارم...

مگهان چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 01:39 http://meghan.blogsky.com

منم تو تبلت خوندن رو ترجیح میدم. حالا اگه کتابش نبود میگیرم و تو تبلت می خونم.
اون ورا کتاب فروشی نیست که کتاب فارسی داشته باشه؟

+ این سری اومدید ایران حتما چند تا با خودتون ببرید و به دوستاتونم بگید دوس دارن سورپرایزتون کنن کتاب براتون بخرن و بفرستن.
+ یکی از بزرگترین شانسای دنیا اینه که دوستت کتاب دوس داشته باشه اینجوری میدونی چی بهش هدیه بدی

نه متاسفانه، آمازون یه چند تا کتاب فارسی داره، ولی شاید 20 تا کلا.
من هر دفعه یکی میارم، چون کتاب سنگینه و تو چمدان بار های دیگه هم است، معمولا اولویت نداره.
حالا بارهای دیگه همین لباس های دم دستی و اینها است که باید ببریم و بیاریم.

علیرضا چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 21:59

تشکر، حتما میرم سراغش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد