.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

آهنگ ها آدم رو به سفر میبرند...

یه غروب پاییزی، وسط هفته، چهارشنبه است به گمانم، خیابان ولیعصر، نزدیک باغ فردوس، دارم قدم میزنم به سمت تجریش، چنارهای نارنجی و زرد، زمان خدمت سربازیم هست، از اون حالایی که دوست دارم، دم کتابفروشی نشر باغ می ایستم، یه نگاه سرسری به کتاب های میکنم و راه میوفتم، از کنار یکتا میگذرم خودم رو غرق لذت میکنم.

این آهنگ، من رو برد به این جاها...

نظرات 5 + ارسال نظر
مگهان یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 02:17 http://Meghan.blogsky.com

به چه جاهای خوبی برد...
برای منم آهنگها همینقدر قدرتمندن...همینقدر وظیفه ی حمل و نقل به خاطرات و روزای گذشته رو خوب ایفا می کنن.

+ گرچه آذر برام درد داشته، اما به فال نیک میگیریم اومدنشو...مبارکه آقا:)

میگم جمشید نارنجی چیه؟مهر ، آبان ، وای از آذر.چجوری بگذرونیم امسالو؟

-- رادیو چهرازی

م ر ی م ی یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 08:16

اصلا وجب به وجب خیابون ولیعصر ، از همون پایین ..از پاستور وفلسطین و چهارراه ولیعصر و پارک دانشجو و تئاتر شهر گرفته تا طالقانی و بلوار کشاورز و ونک و تخت جمشید و پارک ملت...تا خود میدون تجریش و درکه و دربند و چین کلاغ و........همه اش همه اش پُره از خاطرات رنگ و وارنگ نسلهای مختلف ،بخصوص بعد از انقلابه !!!
ههعععییییییی...یادش بخیررررررر.........................

مشخصه اهل دلی...

م ر ی م ی پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 16:24

رفتی سفرررر؟؟!!
خب بسلامتی بری و برگردی و حالت بهتر از این بشه ...
منتظر نوشتن پست هستیم فرندزجان...

نه هستم...

مگهان جمعه 6 آذر 1394 ساعت 00:53 http://Meghan.blogsky.com

این آخر هفته ای آپ کن دیگه فرند...
دهه

چشم...

نهال شنبه 7 آذر 1394 ساعت 11:10

هر جا چنار هست میشه زندگی کرد . اما این خیابون ولی عصر بهترینه ، هم سنگفرشه ، هم چناره ، هم خاطره . آخه اینهمه چیزهای خوشایندو آدم کجای دلش قرار بده واقعا ؟؟
دوست داشتم آهنگو گوش بدم اما متاسفانه ساند کلاد برام بالا نمیاد :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد