.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

عاشقی تینیجری به همراه نوستالژی رشت...

جیب بر خیابان جنوبی را دیدم به همراه در دنیای تو ساعت چند است.

جیب بر خیابان جنوبی یک عاشقانه ی سیاه برای دبیرستانی ها است، فیلم قابل تحملیه، امیر جعفری عزیز بازیگر مناسبی برای نقشش نبود، نورا هاشمی کپی بازی باران کوثری بود و موسیقی فیلم الهام گرفته از فیلم پاپیون...

در دنیای تو ساعت چند است فیلم خوبی بود برای من، داستان خاصی نداشت، ولی چیزی که من رو خیلی بهش علاقه مند کرد یک نوستالژی رشت، انزلی و خانه های شمال بود، و دوم موسیقی فوق العاده کریستف رضاعی.

و نکته آخر اینکه علی مصفا با اینکه کچل است ولی همسرش لیلا حاتمیِ، اینقدر به کچلی ما آقایان گیر ندید...


نظرات 5 + ارسال نظر
مگهان یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 00:33

من نمیگم، اما مگهان میگه مردهای کچل به مراتب جذاب تر از مردهای مودار هستن حتی:/ نظرشه دیکه به من چه...
---
امیرجعفری فاجعه بود، اما من بدم نیومد از دیدن اون فیلم!
---
در دنیای تو ساعت چند است؟ هم که گفتن نداره، سه بار دیدمش، از خیابون خونه ی ما هم رد میشن با ماشین تو اون فیلم:دی هاها... خیلی هم بوی نم و نا گرفته ی فیلم رو دوست دارم.

بله، امیر جعفری فاجعه بود...

م ر ی م ی یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 08:00

ای بابا...مردای کچل که خوشتیپ ترن فرندزجان........................

ولی فکرکنم خودت یکم گیر دادی به خودت..نه؟!

ها ها، نه داشتم فکر میکردم این کچل لیلا حاتمی گیرش آمده... ما هم گیرمان میاد پس...

م ر ی م ی یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 08:25

اما یه چیز بگم...وقتی لیلا حاتمی و علی مصفا عاشق هم شدند و بعد ازدواج کردند سر صحنه فیلم "لیلا" بود...اونجا علی مصفا موهای پرپشتی داشت...
اما شما...خب کاری نداره یه عکس بزار اینجا از خودت ...ما بهت میگیم که از لیلا حاتمی بهتر هم پیدا میکنی... اوکی؟

نگاه کنی همه ی اون نسل ها مو داشتن، علی مصفا رامبد جوان، سعید آقا خانی، رضا عطاران...

الهه یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 22:10

بستگی داره کچلی در چه حدی باشه:))) البته دختر اگر عاااااشق بشه دیگه نه کچلی میبینه نه ...بله آقابله.:))

بعله قربان، بعله...

آویشن چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 14:48

جفت این فیلمارو خریدم ولی گذاشتم بعد امتحانات ببینم.این اژفیلم.راجب کچلی هم که بحث شد به نظرم بسته به هر فردی متفاوته،بعضی آدما اتفاقا کچل بودن شخصیتشونو جذابتر میکنه.

اصلا مرد باید پیشونیش بلند باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد