.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

به من بگو چرا...

چرا من دارم توی وبلاگم خودسانسوری میکنم!

یه طوری مینویسم انگار هیچ اتفاقی نیفتاده، دیگه باس چی میشد آخه...

نظرات 4 + ارسال نظر
مگهان چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 06:20 http://meghan.blogsky.com

کاش منم مثل شما بودم.
رسما جار میزنم هر چی رخ میده:(......

مهران چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 06:44 http://mehran.blogsky.com

شاید نوعی تلقینِ که باعث می شه آدم خودش هم باور کنه هیچ اتفاق خاصی نیفتاده.

م ر ی م ی چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 08:15

بنویس چی شده ؟..
خودسانسوری ممنوع...!!!!
ما دوستات هستیم...
این وبلاگ و بلاگرش رو دوست داریم..
قدم اول رو بردار...
مرسی...

م ر ی م ی چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 08:27

روانشناسی دوست دارم و مطالعه میکنم...خوندم که اکثر آقایون احساسی و عاطفی.. وقتی توی یه مسئله ای شکست میخورن و خیلی اذیت میشن(بخصوص احساسی)..صورت مسئله رو پاک میکنن..یعنی تا میخوان رابطه جدیدی شروع کنن یاد دردهایی که کشیدن میفتن و کلن منصرف میشن از رفتن بسراغ رابطه جدید......
ولی خانمها عمدتا دنبال جایگزین میگردن تا فراموش کنن...
حالا تا اسم روانشناس بیاد ..شاید خیلیا ناراحت بشن..ولی مگه ما برا قلب و ریه و چشم درد نمیریم دکتر...خب اینم دردهای روحی مونه...چرا نریم پیش متخصص؟(البته دکتر خوب)...

موافقم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد