.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

زندگی همینه دیگه نه؟...

آدم میخوره زمین، باز بلند میشه و شروع میکنه.

بعد از یه مدتی دوباره میخوره زمین، بازم بلند میشه و شروع میکنه.

بازم میخوره زمین، بازم بلند میشه و شروع میکنه...

اما تو هر زمین خوردن، یه چیزی رو از دست میده، بعد از مدتی این زمین خوردن ها براش عادی میشه، میشه یک داستان تکراری که شروع و پایانش رو از بهره، دقیقا میدونه آخرش چی میشه...

من الان همونجام، دقیقا همونجا، دیگه این زمین خوردن ها و بلند شدن ها شده قسمتی از زندگی من...

نظرات 6 + ارسال نظر
الهه جمعه 25 دی 1394 ساعت 11:01

دقیقا مثل من:( مخصوصااون قسمت عادی شدن

سحر خانم جمعه 25 دی 1394 ساعت 14:04 http://fars.fr.cr/

سلامی به شیرینی دلتون خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
خیلی دوست دارم پیش منم بیاین مرسی از لطفتون
6518

م ر ی م ی جمعه 25 دی 1394 ساعت 18:23

اگه انسان از اول و آخر اتفاقات زندگیش خبر داشت که نه دیگه امید و نه آرزو معنایی نداشت...همه مون میشدیم رباطهایی که طبق یه دستور و الگو حرکت میکنیم....اصلا تکرار در زندگی بی معنیه..چون هرلحظه ما متفاوتیم از قبلمون..
..نه ...فکرنمیکنم این باورای شما باشه...
فرندزی که من شناختم مجروحه...زخم داره..ولی عشق به زندگی رو از دست نداده...

"همه مون میشدیم رباطهایی که طبق یه دستور و الگو حرکت میکنیم"
مگه نشدیم؟

م ر ی م ی جمعه 25 دی 1394 ساعت 23:06

فرندز : (93/3/6)

خدا کریمه...
اگر یه چیزی نشد، بهترش تو یه زمان مناسب میشه...

م ر ی م ی جمعه 25 دی 1394 ساعت 23:20

من الان جایی که دلم میخواد باشم نیستم...اما چون "نسبیت "و "اصل عدم قطعیت"رو قبول دارم...برا همین این چیزی رو که دلم میخواد مطلق نمیکنم..سعی میکنم همه چیزو ببینم...دنیارو از زاویه های مختلف ببینم....نه فقط اون چیزی که رفته تو وجودم ملکه شده و همه زندگی منو تحت الشعاع خودش قرار داده..
شاید الان دوست داشتم جور دیگه ای زندگی کنم...اما ضمن رفتن به اون سمت..توی همین امکانات فعلیم سعی میکنم شاد و پرانرژی باشم و کارای مورد علاقمو دنبال کنم..
من یک رباط نیستم...

مگهان شنبه 26 دی 1394 ساعت 03:02 http://meghan.blogsky.com

واسه من عادی نمیشه کلا:|
حالا شما بگو هر روزم بخور زمین باااز همینم و برام عادی نمیشه خب:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد