.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

یاد بعضی نفرات بخیر...

کلا من امسال به هیچ سرما خوردگی نه نگفتم، حالا باز خوبه موقعی که جیک جیک مستونم بود فکر زمستونم بود، توی فریزر چندین نوع سوپ دارم برای چنین روزهایی که فقط بزارم تو قابلمه داغ شه...

نظرات 2 + ارسال نظر
م ر ی م ی دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 09:05

خودتون حتما بهتر میدونید که علتش ضعیف شدن سیستم ایمنی بدنتان هست..بازم بهتر از من میدونید که خستگی ..اضطراب واسترس..غمگین بودن مداوم..شادنبودن وبی انگیزگی مهمترین علت ضعیف شدن اونه...
هیچکس و هیچ چیز توی این دنیای گذرا و کوتاه که باید مثل یه سفر ازش لذت برد..نباید مارو زمینگیر کنه...اون بیرون کسی مقصر این حال ِ ما نیست ...روحمون رو باید قویتر کنیم...........هر زخمی رو میشه مداوا کرد...

درووودها................

خستگی احتمالش است، یک هفته سفر فشرده داشتم...

م ر ی م ی دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 09:12

یه چیز دیگه هم بگم و زود برم تا شما لنگ کفشو برنداشتی .....
سوپ فریز شده برا سرماخوردگی علاج نیست فرندزجان...سوپ مریض باید تازه..با سبزی جعفری تازه و هویج تازه و عطر مخصوصشون که داغ داغ و درحال بخار خورده بشه باشه بالام...
میگم که شما باید زودتر فکر یه دلخوشی باشی دوست عزیز...دلخوشی ای که آشپزیش هم خوب باشه...نه فقط فست فودی باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد