.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

وقتی عنوانی به ذهنت نمیرسه...

دلــــــم گرفته ای دوست، هـــــوای گریــه با من...

نظرات 6 + ارسال نظر
مگهان دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 04:19

رها رها رهااا من.......

مادرانه دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 07:56

کاش لینک اهنگشو گذاشته بودید

م ر ی م ی دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 08:32

ساقی بده پیمانه ای ز آن می که بی خویشم کند
بر حسن شور انگیز تو عاشق تر از پیشم کند
زان می که در شبهای غم بارد فروغ صبحدم
غافل کند از بیش و کم فارغ ز تشویشم کند
نور سحرگاهی دهد فیضی که می خواهی دهد
با مسکنت شاهی دهد سلطان درویشم کند
سوزد مرا سازد مرا در آتش اندازد مرا
وز من رها سازد مرا بیگانه از خویشم کند

م ر ی م ی دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 10:19

عنوان پیشنهادی :

"..در هوای امروز دل : ناپایداری جوی و سامانه بارشی .."

(ببخشید ..ناراحت نشید...برا تعویض حال و هوا بود...)
پایدار باشید فرندز عزیز...........

م ر ی م ی دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 13:38








کجایید شما ؟
خوبید که انشاا...

هستم، همین دورو ورا...

م ر ی م ی سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 09:36



زندگی درک لحظه های بی او بودنه !
زندگی لمس شبای بعد تنها شدنه !
اینجوریه که خودمونو میشناسیم...
زندگی یعنی وقتی چیزی از دست بدیم..درک کنیم چیزایی رو که بدست میاریم... تغییر...تغییر...(قانون بقاء)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد