.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

دل آرام گیرد...

امشب اتفاقی یه تیکه فیلم 4 دقیقه ای از تلاوت شجریان در مراسم ختم پدرش دیدم، بعدش دیدم هنوز احتیاج دارم، زدم تلاوت راغب مصطفی غلوش رو گوش کردم، پرواز کردم...پرواز...

نظرات 3 + ارسال نظر
م ر ی م ی چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 09:14

موافقم...اصلا این آدم صدا و تلاوتش نظیر نداره...انگار صدایی از عمق وجود و هستی ست...با تاروپود انسان درگیر میشه...تلاوتش مثل الهام یه موسیقی از ماورائه.....

خوشحالم حالت خوب شد فرندزی جان...

مگهان پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 00:50

فکر کنم شما اذان موذن زاده رو هم دوست بداری
از عجایب روزگار اینه که منی که همه چیز رو دوس دارم اینو ابدا دوس ندارم:(

اوهوم، عالیه
همچنین اذان آقاتی... یه بوی خاصی داره برای من...

کوثر جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 00:04

در کل خوشم میاد هنوز اونور دنیا با این چیزا حال میکنی

غیر از این بود عجیب بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد