.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

رفته...

میرم دم غروبی با آبپاش حیاط را آب و جارو میکنم، بوی خاک و هوای بهار پرتم میکنه به گذشته ی دور، به مسافرت های دست جمعی، به آدم هایی که دیگه نیستند، بغض میکنم...

نظرات 2 + ارسال نظر
مگهان پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 03:37

جالبه تصور یه مرد با آب پاش و تو فکر و درحال نوستالژی بازی و ...

امیدوارم همیشه سلامت باشید و عمر با عزت و بلندی داشته باشید :) ما کم سفر جمعی رفتیم، خیلی کم...... بچه هامون ولی گویا هرگز نمیرن و هرگز...

م ر ی م ی شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 13:42

سلام...از کنار خلیج فارس پیشاپیش فرارسیدن سال نو رو تبریک میگم فرندزجان...
آرزو دارم روزی برسه که هیچ غمی تو دل دوستانم نبینم..بلکه تو دل هیچ انسانی..
سال خوبی داشته باشی...

سلام
دلتان سبز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد