.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

اندر احولات روزگار...

مورد یکم: لپ تاپم 7 سالشه، تقریبا میشه گفت عمرش رو کرده و قدیمی شده، حدود یک ماهی بود که خراب بود و منم زیاد وقت نمیگذاشتم برای درست کردنش، تا اینکه هفته گذشته همت کردم و یک هفته طول کشید تا سرپا بشه...

مورد دوم: دیدید خیلی از آهنگ ها آدم رو پرت میکنه به خاطرات گذشته؟ در زمان درست کردن لپ تاپ، فولدر باران عشق ناصر چشم آذر را پیدا کردم و گذاشتم پخش بشه، من رو فرستاد به دوران سربازی، به یک شنبه هایی که همایش بود و من مسئول صدا بودم، در زمان استراحت مهمانها، ام پی تی پلیرم رو وصل میکردم به بلند گو و باران عشق را پخش میکردم... 

نظرات 4 + ارسال نظر
el شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 00:31

بعد هفت سال تازه«تقریبا میشه گفت؟!»!!!
برادر منو اونو بخوای بیاری ایران تو فرودگاه به عنوان قاچاقچی اشیای عتیقه میگیرنت!!!!

درست میگی، ولی خوب من که غیر از وبگردی و چک کردن ایمیلم کار دیگه ای با این دستگاه انجام نمیدم، کلا هرچی آدم از این چیزها فاصله بگیره و بیشتر توی دنیای واقعی باشه، فکر میکنم بهتر باشه، نیاز به به روز کردنش تا حالا احساس نشده...

م ر ی م ی شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 08:14

فکر کن...بعد از 15 روووووز یه دوست بیاد پست بزاره..و بعدش هم معلوم بشه یه هفته از این دوهفته غیبتش مال تعمیر لپ تاپش بوده.....و تازه بعدش هم یه آهنگ خاطره انگیز رو معرفی کنه و دل آدمو آب بندازه و اونوقت ...لینکش رو نزاره !!!!...فکر کن ...نه تورو خدا فکرکن !!!!!

البته لپ تاپ خراب بود، یک هفته وقت گذاشتم تا درست شه، از قبلترش مشکل داشت.
در مورد لینک حقیقتش من اینجا میزنم توی یوتوب و گوش میدم، میدانم یوتوب سمت شما فیل.تر است، نمیدانم اگر لینگ دیگری بزارم یا نه باز هم فیلتر است یا نه، زحمت پیدا کردنش با شما...
سپاس...

م ر ی م ی شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 09:43

..شوخی بود...
همینکه شما خوبید و هستید و مینویسید..ماهم خوشحالیم..

آیدا دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 10:50 http://dali.blogsky.com

چه خوب که این وبلاگ هنوز سراپاست . با وجود اینستا و ... خیلی وبلاگا تعطیل شده و داره خاک می خوره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد