.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

دلبر...

اول: حدود 10 سال پیش یه اسکنر خریدیم که نگاتیو فیلم را هم اسکن میکرد، منم نشستم کلی عکس را اسکن کردم.

دوم: دیشب دنبال یه عکس قدیمی میگشتم، تو لا بلای عکس ها، یه عکس از دوست دختر خیلی سابقم یافتم، چقدر غریبه بود برام.

سوم، سه سال پیش با یکی آشنا شدم، از همون مدل ها که وقتی میبینش شادی، خوشحالی، لذت میبری از کنار بودنش، خوب بودیم با هم، از شادترین روزهای زندگیم بود، دختر خوبی بود، خانواده ی خوب، ولی وقتی قرار شد جدیش کنیم، ترسید، بهم خورد.

چهارم: سال پیش برگشت، منم که عقل و دلم در مواجهه با این آدم کار نمیکنه، باز ترسید و رفت.

پنجم: دختر بدی نیست، خانواده معمولی، دوستش دارم؟ نمیدانم! وقتی پیشمه شادم؟ نمیدانم، مستقل است، از نظر قیافه و هیکل خیلی سرتر از مورد قبلی است ولی...

امان از این ولی ها...

نظرات 7 + ارسال نظر
مگهان سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 08:58

ولیییی.......


+ منم می ترسم همیشه و همیشه هم میذارم و میرم...

پس فحش خورت ملسه

الهه سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 10:00

منم همینطورم,البته فقط ترس نیس,بعضی وقتا کمال گرایی خیلی زیادباعثش میشه,شاید اونم دیده خیلی با ایده آل هاش مشابه نیستی به خاطرهمین ترسیده و رفته...

شاید...

مگهان چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 08:33

حالا یه طوری گفتم انگار چقدر تجربه دارم:|
تصحیح می کنم: یکی دو مورد بوده که ولی کلا سعی کردم قبل از شروع بذارم برم

باز فحش خورت ملسه...

م ر ی م ی چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 14:27

نکنه تو مرموزی که ازت میترسن ؟؟؟!!!

دخترا اکثرا از مردایی که زود وابسته میشن و عین کنه میچسبن و هی کنترل میکنن دوستشونو ، دوری میکنن...توکه اینجوری نیستی آقای فرندز ایشالله ؟

مورد آخر بنظرم هنوز زوده قضاوت...بزار بیشتر ببینیش و حس ات رو بیشتر مزمزه کنی...شاید هنوز اونجوری صمیمی نشدین...

نه اتفاقا، من نه زود وابسته میشم نه میچسبم...

م ر ی م ی چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 14:40

نگو که این همون پست نیمه گمشده ات بود!!....بوووود؟؟؟؟!!!


چققدددررر خلاصه و کوتاه !!!

تنبل !!!

بلی...

م ر ی م ی چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 14:48

این دخترا امریکایی هستن یاایرانی ؟

ایرانی...

مگهان جمعه 18 تیر 1395 ساعت 12:35

کلا من فحش خورم ملسه دیگه... ایش

مرسی. اَه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد